MG, ki se v svetu avtomobilizma vse bolj uveljavlja kot proizvajalec cenovno dostopnih pa tudi sicer precej privlačnih avtomobilov, je na festivalu hitrosti v Goodwoodu predstavil novo, drugo generacijo svojega srednjega križanca MG HS. V Sloveniji je bilo do zdaj prodanih okoli 180 enot športnega terenca MG HS, novi pa k nam prihaja predvidoma v mesecu oktobru. Takrat bodo znane tudi cene v Sloveniji.
Kitajski križanec z angleško tradicijo, ki se uvršča v razred C-SUV, nastopa v zelo tekmovalnem razredu, kjer so tudi volkswagen tiguan, mazda CX-5, renault austral, hyundai tucson, toyota RAV4 in podobni uveljavljeni tekmeci. Na razkritju v Goodwoodu, kjer je MG v središču ob praznovanju 100-let obstoja - gre namreč za originalno britansko avtomobilsko znamko, so nam dejali, da v prvi vrsti z njim ciljajo na kupce vozil znamk Kia in Hyundai, pa tudi drugih množičnih proizvajalcev vozil. V Veliki Britaniji gre sicer za enega bolj priljubljenih cenovno dostopnih SUV-jev.
Nova generacija je sicer na trg pripeljala dobrih pet let za prejšnjo, ki je bila na voljo tudi pri nas, na voljo pa je z izboljšanimi bencinskimi, in priključno hibridnimi pogonskimi sklopi.
David Allison, vodja produkta in načrtovanja pri MG Motor UK, je za zurnal24.si dejal, da je bil odhajajoči športni terenec HS v Veliki Britaniji, pa tudi v Evropi zelo priljubljen. "Vendar pa imamo velika pričakovanja z novim modelom predvsem zaradi novega videza, še več opreme in funkcionalnosti. Samozavestni smo tudi zaradi priključno hibridnega modela, ki ponuja največji električni doseg v svojem razredu."
Priključni hibrid dobil veliko baterijo
Bencinsko konjenico zastopa nova generacija 1,5-litrskega turbobencinskega motorja z močjo 125 kilovatov in navorom 257 njutonmetrov, s katero MG HS v 9,4 sekunde doseže 100 kilometrov na uro. Motor je na voljo s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko.
Bolj zanimiv je priključno hibridni sklop, za katerega MG obljublja do 120 kilometrov električne avtonomije, ki izhaja iz baterije s kapaciteto 24,7 kilovatne ure. V hibridni pogonski sklop sta sicer združena 1,5-litrski turbobencinski motor z močjo 105 kilovatov in elektromotor z močjo 154 kilovatov, s katerima MG HS v 6,8 sekunde pospeši do 100 kilometrov na uro.
V primerjavi z odhajajočo generacijo je novi MG HS s 4,655 metra 45 milimetrov daljši, s širino 1,890 metra 14 milimetrov širši, hkrati pa mu elegantnejšo silhueto zagotavlja znižanje strehe za 30 milimetrov. Za 45 milimetrov so podaljšali tudi medosno razdaljo, ki zdaj znaša 2,765 metra, kar se odraža tudi v prostornejši kabini.
Pri MG-ju pravijo, da ima novi MG HS tudi bolj sofisticirani nastop, za katerega so poleg večjih mer poskrbeli tudi krajši previsi in naraščajoča ramenska linija. Izstopa tudi maska hladilnika, ki je nadaljevanje novega oblikovnega jezika. Prvič smo ga spoznali pri modelu MG3, viden pa bo tudi pri številnih novih modelih, ki prihajajo. Tehnološko naprednost novega MG HS poudarjata tudi tanka žarometa, ki sta povezana s sijajno črno letvico, ki poskrbi za občutek širine. Na zadku pa LED zadnje luči, v katerih se zrcali zasnova sprednjih, tudi povezuje svetlobni trak, oblika črke X pa zagotavlja prepoznavnost avtomobila v temi.
Digitalno urejena kabina
V notranjosti izstopata predvsem dva velika, v panoramo povezana 12,3-palčna zaslona z visoko ločljivostjo. Osrednji, za dotik občutljivi zaslon je namenjen infotainmentu z aktualizirano navigacijo, ki vključuje vreme, aktualne podatke o prometu, dostop do portala Amazon Music ter povezljivostjo z obema operacijskima sistemoma pametnih telefonov. Dodatna oprema vključuje še 360-stopinjsko kamero in brezžično polnjenje telefonov.
Virtualni voznikov zaslon ponuja dve temi, svetlo in temno, ter tri ločene načine prikazov s poudarkom na zemljevidu, digitalnih podatkih in asistenčnih sistemih. Vsak je urejen povsem ločeno in omogoča poenostavljen pogled z najpomembnejšimi podatki ali bolj kompleksen pogled z vizualizacijo vozila in njegove okolice, ki jo zagotavljajo asistenčni sistemi.
Prvi vtis je tudi, da je notranjost urejena v kakovostnejših materialih kot doslej. Proizvajalec izpostavlja še novi trikraki volanski obroč z izboljšanimi stikali in posodobljena ročica za izbiranje voznih programov. Za 44 litrov večji je tudi prtljažnik z osnovno prostornino 507 litrov, izboljšala pa se je tudi splošna prostornost, predvsem na račun večje medosne razdalje.