Avto
113 ogledov

Mustang in ecosport za oba pola Fordove ponudbe

Ford mustang
1/10
Andrej Leban
Ford mustang in ecosport. Avtomobila si ne bi mogla biti bolj drugačna, čeprav sta si v enem sila podobna - začetni pričakovani prodaji pri nas.

Najprej o mustangu. Ameriška legenda, sinonim za uspeh, moč in zmogljivosti ameriškega naroda, je v zadnji, šesti generaciji vendarle prišel tudi v Evropo. Malce ga je k temu spodbudil tudi veliki tekmec chevrolet camaro, ki tostran Atlantika ropota že nekaj let, mustang kot precej bolj prodajani model v ZDA pa tega verjetno ni mogel več mirno gledati. In camaro je že najavljen v novi generaciji ...

PREBERITE ŠE:

Kakorkoli, mustang je odslej uradno na voljo slovenskim ljubiteljem ameriških sanj in sicer kot fastback (kupe) in tudi kabriolet. Isto moč ponuja ceneje kot marsikateri močni evropejec. Fotografije povedo več kot tisoč besed, mišičasto postavo razkazuje podobno rad, kot kakšen Silvester Stallone, tako kot Rambo pa tudi mustang deluje predvsem jezno. Zunanjost je uglašena z modernim Fordovim oblikovalskim jezikom, vseeno pa je v njej opaznih tudi več detajlov, ki so krasili dosedanje generacije mustangov. 

Notranjost je zmes klasičnega in modernega pristopa, z velikimi okroglimi merilniki, izredno športnim sedenjem, pogledom, katerega velik del zakriva dolg motorni pokrov z veliko grbino ... 

V mustanga sta za evropski trg vgrajena dva motorja. Prvi je 2,3-litrski ecoboost z 233 kW (317 KM) moči in V6 motorjem. Za prav poseben zvok pa skrbi V8 v še močnejši, 310-kilovatni (421 KM) izvedenki GT. Petlitrski motor rohni vse tja do 250 km/h. Da se varno ustavi, skrbijo Brembo zavore. O porabi se ne sprašuje, ima pa GT serijsko vgrajen launch control in line lock sistem za blokado prednjih zavor. Poleg ročnega je pri obeh na voljo avtomatski šeststopenjski menjalnik, na voljo je tudi kar nekaj udobja in moderne povezljivosti.. 

S "šibkejšim" motorjem se cena za mustanga prične pri 43.100 evrih, V8 pa stane od 61.200 evrov naprej. Ni slabo, če pomislite, da za približno enako močnega BMW M4 potrebujete tretjino denarja več. Kabriolet je od fastbacka dražji za med 4.700 do 6.100 evri. Pri uvozniku imajo že šest naročil kupcev. 

Ecosport skozi zadnja vrata dopolnjuje paleto

Druga Fordova novost pri nas prihaja iz drugega brega, to je model ecosport. Gre za malega "mestnega terenca", postavljenega na B-platformo. Ecosport želi tekmovati z avti, kot so peugeot 2008, mazda CX-3, renault capture in še kakšnim, pri tem pa stavi predvsem na izklesan videz, visoko sedenje in na seznam opreme. Dejstvo pa je, da ecosport Evropo odkriva po ovinkih, saj je bil sprva namenjen trgom razvijajočih se držav in takšna je tudi njegova robustna zasnova.

Ford ecosport | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Tako bodo Evropejci v začetni seriji pred (že napovedano) prenovo težko požrli zunanje rezervno kolo ali v stran odpirajoča se zadnja vrata.

Je v ponudbi vsaj štirikolesni pogon? Ne bo šlo. Je pa notranjost znana, videli smo jo že pri malih fordih od fieste naprej.

Ecosport prihaja z dvema opremama in tremi motorji (1,0- in 1,5-litrska ecoboost in 1,5-litrski TDCi). Osnovna cena za opremo trend je 16.850 evrov, boljša oprema titanium stane dobrih 1.100 evrov več.

Pri uvozniku so ambicije postavili realno, do konca leta nameravajo tudi zaradi skromnih zakupljenih kapacitet prodati 10 vozil, boljše številke si obetajo po prenovi.

andrej.leban@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.