V raziskavi, ki jo je naročila družba Ford Motor Company, je sodelovalo 5000 oseb v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Veliki Britaniji, ki so že lastniki avtomobila oziroma ga imajo namen kupiti v naslednjih 12 mesecih. Starost milenijcev, ki so sodelovali v raziskavi, je bila 17 do 34 let.
Raziskovalce je zanimal "boom" prodaje športnih terencev oziroma križancev. Po tovrstnih vozilih množično posega generacija milenijcev, ki ima na vozila nekoliko drugačen pogled.
Po mnenju kar štirih od petih milenijcev so športni terenci v zadnjih petih letih postali varčnejši in prijaznejši do okolja. Ker ne slovijo več po požrešni porabi goriva, so se uvrstili v ožji izbor za nakup novega vozila pri vsakem četrtem milenijcu.
Ford najavlja električni SUV
“Prodaja športnih terencev se povečuje hitreje od vseh drugih tipov vozil v Evropi in okoljsko zavedni milenijci imajo zasluge za največji porast povpraševanja po SUV-jih. Lanska prodaja Fordovih SUV-jev je uspešno presegla celo hitro povprečno rast v panogi,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa.
Ford je raziskavo izvedel v luči predstavitve novega suva s povsem električnim pogonom z dosegom vsaj 480 km, kar zadostuje za vožnjo od Londona do Pariza. V lanskem letu so pri Fordu v Evropi uvedli tri nove športne terence, novi model brez emisij pa bo en od petih, ki so načrtovani do leta 2020.