Če je bil še pred nekaj leti Mercedes-Benz med bolj konservativnimi znamkami glede novih oblik in prijemov, je danes med najbolj avantgardnimi. Tako je dokaj hitro, veliko hitreje kot v primeru GLE coupeja, sledil bavarskemu tekmecu in zmešal kupeja ter suva, da je nastal GLC coupe. Trg si očitno želi takšnih avtomobilov in vredno je poskusiti.
Spredaj je novinec sličen klasičnemu modelu GLC, medtem ko je od A stebrička dalje po nasvet stopil k večjemu GLE coupeju - lepo v lok razpeta streha se zaključuje v ozkem zadnjem oknu in z velikimi zadnjimi svetili. Coupe je kar osem centimetrov daljši od GLC-ja in štiri centimetre širši, še večjo težo pa dajejo raznim dodatkom, ki poudarjajo njegovo močno postavo. Denimo 20-palčnim platiščem, bočnim stopničkam itd.
Znotraj je za voznika v primerjavi z GLC malo sprememb, ostaja tipična ureditev voznikovega prostora, glavne spremembe pa so logično zadaj, kjer je manj prostora za glave, prtljažnik pa je s 550 litrov skrčen na 491 litrov.
Motorjev bo osem, najbolj priljubljena pa bosta bržkone GLC 220d in 250d, čeprav si do konca leta lahko obetamo tudi prihod "vstopnega" AMG-ja GLC 43. Tudi priključni hibrid napovedujejo.
Standardno so kolesa visoka vsaj 18 palcev, vključeni so brezstični vstop in zagon, začetni paket usnja in kamera. Menda naj bi bil GLC coupe dražji od GLC-ja za kakih pet tisočakov, ugiba AutoExpress.
dezurni@zurnal24.si