Za nemotene prevoze in dobavo blaga v Nemčijo, Avstrijo, Italijo, Hrvaško, Češko in Slovenijo skrbijo v centralnem logističnem centru in skladišču v Sulzbach – Rosenbergu, za katerega sami pravijo, da je v osrčju Evrope. Stalna zaloga obsega kar 97,5 odstotka vseh delov in opreme, dograjena pa je že sedma faza skladišča.
Osrednje Stahlgruberjevo skladišče je tako bogatejše za sedmo fazo razširitve, za katero so porabili 33 milijonov evrov. Na novo so zgradili terminal za sprejem blaga, ki ima avtomatizirano skladišče za majhne dele in drobni material, območje za reciklažo in povezovalni most za prehod ljudi in transport blaga.
Razteza se na več kot 2.000 kvadratnih mestih
Z gradnjo so pričeli konec leta 2014 in jo končali pred nekaj meseci. Dosedanjim 107.000 kvadratnim metrom pozidanih površin se je pridružilo dodatnih 20.000 kvadratnih metrov, skupna prostornina zgradb se je iz sedanjih 614.000 kubičnih metrov povečala skoraj za tretjino, pridobili so novih 165.000 skladiščnih mest. Novo skladišče, ki je dolgo 75 metrov, je visoko 26 in široko 28,7 metra, razteza se na 2.150 kvadratnih metrov velikem zemljišču.
Ogled centralnega skladišča je bil poleg poglobitve sodelovanja tudi glavni namen strokovne ekskurzije, ki so jo pri Stahlgruberju organizirali za poslovne partnerje iz Goodyearove servisne mreže Vulco. Stahlgruber kot dobavitelj celotnega programa nadomestnih delov z nekaterimi servisi mreže Vulco sodeluje že več let, želijo pa še dodatno izboljšati sodelovanje. Sodelovanje se je postopno krepilo že do sedaj, pred nekaj leti pa so se začeli dogovori o razširitvi sodelovanja in strokovna ekskurzija je bila priložnost za medsebojno spoznavanje in nadaljnje dogovore. Številni vulkanizerji namreč širijo svojo dejavnost s hitrimi in splošnimi avtomehaničnimi servisi in se zato vse pogosteje obračajo na distributerje nadomestnih delov. Ekskurzije se je udeležila večina predstavnikov servisov in vsi so bili presenečeni nad velikostjo centralnega skladišča in predvsem nad izboljšanim sistemom logistike, ki omogoča dnevno dostavo do vseh podružnic, od letos celo ločeno za ljubljanske in mariborske. Po ogledu skladiščnih zmogljivosti in družabnem večeru v Nürnbergu so se udeleženci naslednji dan ustavili še v okolici Münchna na servisu Goodyearove mreže, ki se v Nemčiji imenujejo Premio. Nemški servisi so sicer bistveno večji od slovenskih, so dobro urejeni in opremljeni.
Ker je strokovna ekskurzija časovno sovpadala s 100-letnico avtomobilskega proizvajalca BMW, so si ogledali še BMW Welt in tovarniški muzej ter razstavo tisočih BMW-jevih starodobnikov. Za konec je sledil še ogled znamenitega nogometnega stadiona Allianz Arena.