V središču osvežitve sta nadgrajena tehnologija za komunikacijo med človekom in strojem »Human Machine Interface« (HMI) ter osveženi motorji in menjalniki, ki se bolje odzivajo na voznikove ukaze, hkrati pa pripomorejo tudi k zmanjšanji izpusta ogljikovega dioksida in drugih škodljivih snovi.
V okviru nadgrajenega sistema HMI je na voljo novi 10,25-palčni zaslon infozabavnega sistema, ki so mu namenili izboljšano trafiko in se bliskoviteje odziva na voznikove dotike, bolj intuitivno pa je postalo tudi upravljanje z regulatorjem na osrednji konzoli. V okviru zadnje verzije aplikacije MyMazda App se je povečal tudi nabor povezljivostnih storitev. Med njimi so daljinsko zaklepanje vrat, pripomoček za iskanje parkiranega avtomobila, daljinska prednastavitev več ciljev v navigacijski napravi, poročilo o stanju vozila, iskanje servisne delavnice in naročilo na servis, pomoč ob cesti ter varnostno opozorilo.
Več odzivnosti
Kar se tiče pogonske tehnike, so konstruktorji izboljšali predvsem delovanje pedala za plin in odzivanje motorja nanj, izboljšali pa so tudi odzivnost šeststopenjskega samodejnega menjalnika, kar je pripomoglo tudi k zmanjšanju izpustov. 135-kilovatni turbodizelski motor skyactiv-D 2.2 je poleg tega odslej na voljo tudi zgolj s prednjim pogonom.
Kot rečeno, bo mazda CX-5 na voljo tudi v jubilejni različici ob stoletnici japonske znamke, ponudili pa bodo tudi posebno serijo »Homura«. »Homura« v japonščini pomeni »ogenj« ali »plamen«, kar se bo odrazilo v črnih podrobnostih na zunanjosti in v notranjosti, posebnem oblazinjenju z rdečimi šivi in posebnih 19-palčnih kolesnih platiščih.