Avto
20 ogledov

Luksuzni edge tudi za Evropo

Ford edge
1/16
Ford
Ford je predstavil konceptno različico modela edge za evropski trg, kjer se bo pridružil srednjeveliki novi kugi in majhnemu novemu suvu, modelu ecosport. Vozilo vključuje sisteme, ki pomenijo velik korak k avtomatizaciji vožnje v prihodnosti.

Ford je predstavil povsem novo konceptno različico modela Ford Edge, ki nudi natančen vpogled v tehnologijo, oblikovanje in smernice izdelave Fordovega novega velikega SUV-ja za Evropo.

Konceptni Edge predstavlja morebitne napredne tehnologije, vključno s funkcijo za parkiranje s pritiskom na gumb ali z uporabo daljinskega upravljalnika v notranjosti vozila in zunaj njega. Edge, ki je že priljubljen v ZDA in na drugih trgih, bo Fordov prvi velik prestižen SUV za Evropo ter bo eno od 25 globalnih vozil, za katera je Ford lani potrdil, da jih bo do leta 2017 poslal na evropski trg.

Mišičaste linije

Zunanjost poudarjajo tekoče in športne poteze. Poudarjeni zgornji bočni del odraža občutek in videz tekača v štartnem bloku; naklon maske pred hladilnikom poudari obliko pokrova motorja, ki je obenem mišičast in kompakten. Opremljen je z izboljšano aktivno masko pred hladilnikom, ki se samodejno odpira in zapira ter tako vzdržuje idealno delovno temperaturo motorja in zagotavlja maksimalno aerodinamično učinkovitost. Edinstvene so ‘zračne zavese', ki usmerjajo zrak s sprednjega dela vozila navzven proti blatnikom sprednjih koles in navzdol ob straneh vozila.

Notranjost je v znamenju prestiža. Ti poudarja usnjeno ročno šivano oblazinjenje armaturne plošče, 10-palčni sredinski prikazovalnik Fordovega sistema SYNC z glasovnim upravljanjem in zaslonom na dotik ter dinamična sredinska konzola z mehanskim menjalnikom. Zgornji del armaturne plošče, sredinska konzola in elementi vrat odeti v posebno usnjeno oblazinjenje iz črnega nabuka.

Polsamodejna vožnja

V konceptu je Ford združil tehnologije za pomoč vozniku in pol-avtomatizirane funkcije, ki smo jih na Žurnalu ekskluzivno že preizkusili na Fordovem tesnem poligonu v Lommlu v Belgiji. Tehnologije z uporabo tipal predstavljajo temelj prihodnosti avtomatizirane vožnje in bodo pomembno prispevale k izboljšanju varnosti in učinkovitosti vožnje.

Popolnoma samodejno parkiranje

Prototipna tehnologija, ki nadgrajuje Fordovo aktivno pomoč pri parkiranju, uporabnikom omogoča, da svoje vozilo parkirajo kar s pritiskom na gumb ali celo z daljinskim upravljalnikom. Sistem lahko z ultrazvočnimi tipali poišče pravokotno parkirno mesto in uporabniku nudi tudi možnost, da v vozilo vstopi šele, ko to samodejno pripelje iz tesnega parkirnega mesta.

Izogibanje oviram

Ford je začel tudi raziskovalni projekt za izboljšanje naprednih sistemov za izogibanje oviram. Razvojno vozilo, vključeno v raziskavo, lahko voznika opozori, če zazna počasna ali mirujoča vozila oziroma ovire na istem voznem pasu pred vozilom. Če voznik ob opozorilu ne ukrepa s krmiljenjem ali zaviranjem, sistem samodejno prevzame upravljanje in z zaviranjem prepreči trčenje.

Prilagodljivo krmiljenje izjemno olajša krmiljenje pri manjših hitrostih, voznik pa v vseh pogojih vozilo usmerja bolj samozavestno in z boljšim občutkom. Elegantno, športno oblikovanje zunanjosti daje poseben pečat konceptnemu Edgeu.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.