Mednje sodi (skoraj) vedno serijski sistem start&stop, kakor tudi radarski tempomat, asistenca za mrtvi kot, ohranjanje smeri in parkiranje, slednje razumljivo proti doplačilu. Z osnovno ceno 31.250 oziroma 33.910 evrov (za karavansko različico) pa je cenovno sedaj še bolj konkurenčen ostalima iz nemške „svete“ trojice.
Nove luči in motorna maska
Prenova na zunaj zajema predvsem novo podobo luči , vključno z pasom LED diod namesto dnevnih luči, taisti motiv pa se ponovi tudi pri meglenkah. Tako kot pred prenovo ima C tudi sedaj dva „looka“ kar se tiče motorne maske, kjer je pri različici elegance zvezda nameščena na motorni pokrov, ki ima sedaj še izrazitejšo izboklino v obliki črke V, pri različici avantagarde pa je ta nameščena v motorno masko. Z boka večjih razlik, izvzevši dodano letvico iz kroma na spodnjem delu vrat ni, enako velja tudi za zadek, kjer pa luči sedaj prav tako svetijo s pomočjo LED diod.
Znotraj več elegance in manj oglatih robov
Notranjost ponudi enako količino prostora, ki je v razrednem povprečju premium segmenta D, novosti pa obsegajo izgled merilnikov, ki so sedaj bolj barviti, ter sredinske konzole, kjer pa so poteze sedaj manj oglate, osrednji zaslon pa ni več pomičen ampak fiksen. C je dobil tudi nov volanski obroč z drugačno podobo tastatur na sredinskem delu, enaka pa je ostala ročica menjalnika. Bolj elegantne so tudi elegantni vložki iz imitacije aluminija ali lesa, tako kot prej je na vrsto tudi več vrst (oblazinjenja) sedežev.
Opremski paketi so tako kot prej trije, osnovni (brez imena) pa nudi sedem varnostnih blazin oziroma zaves, ESC, avtomatsko, dvoobmočno klimo, sistem start&stop (razen pri 300 CDI in 63 AMG), speljevlano asistenco, usnjena volan in prestavno ročicom, naslonjalo za orke spredaj in zadaj, audio sistem z AUX in USB priključkom in lita platišča (16“): razumljivo je več opreme pri bolje založenih paketih opreme (elegance in avantgarde), ki sta okoli 2.500 evrov dražja, veliko predvsem napredne tehnike pa je na voljo proti doplačilu. Tu velja omeniti sistem lane assist in asistent za mrtvi kot ter prvič v modelu možnost radarskega tempomata. Z udnobnostega stališča pa velja omeniti kamero za vzvratno vožnjo, sistem keyless-go in zvočni sistem Harman Kardon. Za bolj dinamično naravnane je tu še paket AMG in pa sam različica C63 AMG, z tristopenjskim dleovnajem ESC, prefomrance volanom, športnimi stopalkami, podvozjem in prestavnimi ročicami na volanu.
Šest dizlov, a brez osnovnega 180 CDI...
Motorna paleto sestavlja šest dizelskih motorjev od tega dva šestavljana. Na slovenskem trgu pa ne boljo na voljo osnovni 180 CDI s 88 kilovati, tako da je razpon moči od 100 do 195 kilovatov. Osnovni menjalnik je šest stopenjski ročni od 250 CDI dalje njegovo mesto zavzame samodejni 7G tronic. Emisije so znižane za največ 19 odstotkov in znašajo od 125 do 189 gramov CO2.
…in štirje bencinarji plus različica AMG
Na bencinski strani pa najdemo štiri bencinske agregati z močjo od 115 do 225 kilovatov, vrh pa kot ponavadi zaseda različica C63 AMG z 336 kilovati moči. Menjalnik je ročni pri prvih dveh opcijah, kasneje pa vajeti v roke vzame /G tronic, ki pri AMGju dobi še končnico speedshift MCT. Na voljo je tudi pogon 4matic in sicer pri različicah 250 in 300 CDI ter 350 na bencinski strani.
Cene se na bencinski strani pričnejo pri 31.250 evrih (C180) in končajo pri 48.960 (C350 4matic). C63 AMG smo namenoma izvzeli in stane 85.200 evrov. Na dizelski strani pa se C zgodba prične pri 32.280 (C200 CDI) in konča pri 46.400 evrih (C300 CDI 4matic). Karavan zahteva okoli sedem odstotno doplačilo, coupe pa bo od limuzine tudi (zgolj) 500 evrov dražji. Prodajni miks naj bi za zdaj znašal 85 :15 v korist limuzine.