To je namreč glavni razlog za to, da avtomobilov ne krasijo več vpadljivi tridimenzionalni reliefni logotipi, ampak so jih zamenjali takšni, ki imajo čim bolj plosko površino. Grafiki zaslonov ustreza tudi njihova barva.
Avtomobilski proizvajalci so ob tem celo med zadnjimi, ki so se uklonili temu trendu, ki je že dlje časa prisoten v nekaterih drugih panogah. Volkswagen se je za spremembo loga denimo odločil v predkovidskem letu 2019, lani so novi logo dobili BMW, Nissan, Opel in Toyota, letos pa jim sledijo Kia, General Motors in Peugeot.
Ne zamenjava ampak nadgradnja
Profesor oblikovanja in lastnik ustanove za preučevanje potrošniških navad Goodbrands Institute Paolo Tumminelli komentira, da avtomobilske znamke novih logov v bistvu niso zamenjale, ampak so jih nadgradile. Uporabljajo namreč tipografsko zelo poenostavljene zasnove.
Tumminelli dodaja, da so danes postali družbeni mediji odločilno okolje za upravljanje znamk, zato morajo novi logi ustrezati ne le zaslonom v avtomobilih ampak tudi profilom Facebooka, Instagrama in podobnih medijev. In ker se na spletu tridimenzionalni logi ne obnesejo najbolje, so se znamke zatekle k dvodimenzionalnim.
Opustitev značilne barve
Številne znamke opuščajo tudi povezavo z določeno barvo. Če logu odvzamejo ključno barvo si namreč zagotovijo veliko več možnosti za komunikacijo z barvami, ki je bolj prilagodljiva in odprta kot pa da bi bili prisiljeni promovirati le določeno barvo.
Večina proizvajalcev se je sicer pri spremembah loga odločila za konservativno blagi pristop, saj sre tudi njihovi kupci v glavnem identificirajo z njimi, a ne vse. Primer precej radikalnega pristopa je Kia, ki je opustila rdeči oval. Tumminelli pravi, da je stari logo dobesedno »ranil« oči oblikovalca, zato sprememba ni bila nepričakovana. Vendar pa je tudi v tem primeru šlo predvsem za preoblikovanje že znanega napisa »KIA«, ki mu je zagotovilo povsem novo identiteto.