Rio je od ponedeljka pri nas na prodaj tudi v podaljšani limuzinski različici, ki v primerjavi s kombilimuzino v notranjosti prinaša več prostora in za 101 liter večji prtljažnik. Po besedah uvoznika naj bi bil vsak peti prodan rio limuzinski.
Rio je v tri- in petvratni različici k nam zapeljal lani, zdaj pa se mu je pridružila še limuzinska različica, ki je prav tako delo znanega Kijinega oblikovalca Petra Schreyerja, ki se je proslavil pri uglednih nemških znamkah.
Motorna maska je na las podobna kot pri kombilimuzini, na daleč pa bo prepoznavna zaradi LED-svetilnih elementov. Podaljšan zadek zaznamujejo ozka in razpotegnjena kombinirana svetila, ki se zajedajo globoko v bok vozila. Drugače je oblikovan tudi hišni znak.
Trenutno sta na izbiro dva bencinska štirivaljna agregata. Vstopni je 1,25-litrski bencinar z močjo 63 kilovatov (85 KM) in navorom 121 Nm, močnejši 1,4-litrski ima največjo moč 80 kilovatov (109 KM) in 137 Nm navora.
Rio sport sedan je brez dvoma najlepša limuzina v nižjem in nižjem srednjem razredu. Mislim, da bi morali pri Kii Petru Schreyerju postaviti spomenik ali pa vsaj dvigniti plačo za dva do tri plačilne razrede - če ostanemo pri slovenski… ...prikaži več politični plačni retoriki. Le redkim namreč uspe izdelati iz 5-vratne karoserije lepo in elegantno limuzino. Kii je to brez dvoma uspelo. Veliki večini niti slučajno - temu primerno nizka je tudi prodaja tovrstnih limuzin. Morda bo sedaj drugače ...