Ugotavljajo, da je pred leti večina najbolj razširjenih kompaktnih SUV-jev stala okrog 25.000 evrov, s približevanjem okoljskega standarda euro 7 in varnostne regulacije GSR2 pa bi se jim lahko cene dvignile precej nad 30.000 ali celo v območje 40.000 evrov.
Pri Dacii lahko to dejstvo izkoristijo v svoj prid, saj njihovi kombilimuzina sandero, križanec jogger, kompaktni športni terenec duster ali pa električni spring stanejo več sto evrov manj od najbližjih tekmecev. Pri Dacii dodajajo, da jim to zagotavlja nepremagljivo »vrednost za denar«, saj uporabljajo razvojno etiko »razvoj za nizke stroške«, v okviru katere kombinirajo že preskušene Renaultove komponente in poceni delovno silo v Romuniji in Maroku.
Da strategija Dacie ni iz trte izvita, pričajo uradni podatki o lanskih registracijah po Evropi. Dacia je v primerjavi z letom 2021 dosegla kar 15-odsotno rast (475 tisoč prodanih vozil), kar je daleč največ med množičnimi znamkami. Večina jih je potonila.
Čeprav so osnovne dacie zelo poceni, se večina kupcev sicer odloča za bolje opremljene različice. Direktor Renaultove skupine Luca de Meo je povedal, da na ta način lahko ustvarijo celo 10-odstotne marže, ki bi se do leta 2030 lahko dvignile celo na 15 odstotkov. V tem pogledu se Dacia postavlja ob bok premijskim znamkam, kakršen je Mercedes-Benz, in močno presega Renault.
De Meo je dodal, da bodo višje cene novih avtomobilov, pa naj bodo vzrok zato novi predpisi ali inflacija, veliko ljudi prisilile do tega, da se bodo ozrli po nizkocenovnih alternativah, kakršna je znamka Dacia.
Pri odločitvi bi jim lahko pomagala tudi širitev modelne ponudbe, saj Dacia za leti 2027 in 2028 napoveduje dva nova modela. Dacia bi tako lahko poleg tradicionalnih kupcev pridobila tudi dosedanje kupce avtomobilov drugih znamk, ki za svoje avtomobile nočejo plačevati preveč.
Zelo dober avto,imam dusterja 4x4 za domača opravila v gozdu in tudi za avtocesto.Z njim že potegnil traktor poln drv iz blata. Ena težka toyota bi se že zdavnaj zakopala v blato. Mala cena sposobnosti enake kot avti za malo več denarja.
https://www.google.com/amp/s/www.zurnal24.si/amp/avto/vcasih-je-eno-zvezdico-dobila-celo-piksna-385071
Dacia je na testu dosegla celo zvezdico kar se varnosti tiče. Tako, da ni vse zlato, kar se sveti. Pošteno je predstaviti vse ati vozila in ne samo ceno.