Na prvo mesto sovjetskih avtomobilov so novinarji Daily Motorja postavili model moskvič-2144 istra, ki ga je oblikoval Sergej Ivakin. Futuristični prototip je leta 1985 spominjal na stroj prihodnosti. Linije so bile zelo futuristične, imel je veliko stekleno streho, bočna vrata v obliki galebjih kril. Pod motornim pokrovom je bil dizelski motor Elsbett z direktnim vbrizgom (deloval je na rastlinsko olje) in imel je edinstven samodejni menjalnik. Edini prototip so proizvedli leta 1991, po razpadu Sovjetske zveze se je projekt tudi končal.
Na drugem mestu je model „VAZ-2702 Poni“, ki so ga predstavili leta 1982. Vozilo je bilo namenjeno poštarjem deloval pa je na električne baterije. Projekt so prekinili zaradi visokih stroškov, povezanih z baterijami in tudi drugih težav, ki so jim bile vzrok prav baterije.
Na tretjem mestu se je znašel terenec „NAMI LUAZ-Proto“ premierno prikazan leta 1988. To je bil nov pogled na dizajn SUV vozil na trgu Sovjetske zveze.