Ford je uvedel novo različico transita v izvedbi šasija s kabino, posebej zasnovano z maksimalno največjo prostornino za tovor za uporabnike na rastočem trgu 3,5-tonskih mednarodnih prevozov.
V skladu z velikim povpraševanjem na Poljskem, v Srednji Evropi in v Baltskih državah, kjer ima sedež veliko podjetij, ki s 3,5-tonskimi dostavnimi vozili razvažajo tovore na mednarodnih poteh, je novi model s sprednjim pogonom opremljen s podaljšanim podvozjem in pogonskimi sklopi za najzahtevnejšo uporabo (Heavy Duty).
Z nameščenim kontejnerjem s platnenimi stranicami nudi najnovejša šasija s kabino Transit L5 celo s povišano nadgradnjo kabine s posteljo možnost prevoza do 10 evro-palet, kar je največ na trgu, in nosilnost do 950 kg po predelavi.
Za največjo zmogljivost pri prevozu tovora v svojem razredu meri medosna razdalja novega modela 4522 mm – to je največ med vsemi šasijami s kabino in sprednjim pogonom ter skupno maso vozila 3,5 tone.
Da bi nova šasija s kabino izpolnila zahteve uporabnikov, je Ford sodeloval s podjetjema za predelave Carpol in Nadwozia Partner na Poljskem in izdelal tipična demonstracijska vozila za mednarodne prevoze s kontejnerjem s platnenimi stranicami in udobno nadgradnjo kabine s kotičkom za počitek za vozniško kabino ali nad njo.
Transit L5 šasija s kabino je zdaj na voljo na vseh evropskih trgih, podporo zanj pa zagotavlja Fordovo omrežje skoraj 200 kvalificiranih predelovalcev vozil v 13 državah, ki razvijajo in izdelujejo predelave za specifične zahteve podjetij.
Vse šasije s kabino L5 FWD poganja različica 2,0-litrskega dizelskega motorja EcoBlue (Heavy Duty). Serijska izvedba razvije 130 KM in 360 Nm navora, za zahtevnejšo uporabo pa je na voljo tudi različica s 160 KM in 390 Nm navora. Obe različici motorja sta vrste Heavy Duty in omogočata predelave, s katerimi masa vozila presega 2380 kg, kar je idealno za ponudnike mednarodnih prevozov.
Serijsko je vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo pa je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik z ročnim načinom prestavljanja. Z vsemi pogonskimi sklopi je možno naročiti dodatni 95-litrski rezervoar za gorivo, ki omogoča večji doseg za izboljšanje produktivnosti z manj postanki zaradi točenja goriva.
Lahko ima vgrajene različne tehnologije za pomoč vozniku vključno z inteligentnim aktivnim tempomatom in sistemom za ohranjanje voznega pasu.
Nova šasija s kabino L5 dopolnjuje paleto različic izvedb Transita, med katerimi je tudi Transitova šasija s kabino z največjo dovoljeno skupno maso 5,0 tone za težke nadgradnje, ki je pri trgovcih na voljo od konca lanskega leta
"Posel v sektorju daljših dostavnih vozil cveti in naš novi podaljšani transit kot šasija s kabino je posebej zasnovan tako, da omogoča prevoz več tovora kot katero koli drugo vozilo te vrste," je povedal Paul Baynes, vodja predelav gospodarskih vozil pri Fordu Evropa.