Pri Fordu so nuggetov razvoj in predelavo zaupali izkušenim strokovnjakom za predelavo avtodomov in kombijev Westfalio. Tako predelani nugget nam nudi skoraj vse udobje velikih avtodomov. Manjkata zgolj toaletni prostor, ki pa ga lahko dobite t različico nugget plus in pa prostor za tuš, ki ga v take velikosti kombija zaradi majhnosti žal ne morejo umestiti. Je pa zato na voljo zunanji tuš, ki lahko zadovolji naše potrebe v poletnih mesecih.
Udobno lahko v vozilu prespijo štiri osebe, dve v zgornjem delu z ročnim dvigom nagibne strehe, za ostali dve pa se pripravi ležišče iz zadnjih sopotniških sedežev. Slednji sicer omogočajo vožnjo za tri osebe, kar pomeni, da se lahko v vozilu skupaj vozi do pet oseb. Za mrzle noči je poskrbljeno z Westfalia grelnim sistemom z močjo 3,5kW. Deluje na princip črpanja goriva iz avtomobilskega dizelskega rezervoarja.
V znamenju črke L
Pohištvo v nuggetu nima običajne stranske postavitve, kot smo jo vajeni pri tekmecih. Ima kuhinjski predel v obliki črke L, s čimer vizualno privlačno loči kuhinjski in bivalno - spalni del.
Del postelje, ki se postavi iz zadnje klopi, pride predel za noge pod kuhinjski pult. Omarica za osebne stvari, obleke in nekaj kamping opreme ima prostor še vedno ob desni strani zadnjega dela vozila. Velik predal, kamor na primer pospravimo posteljnino za štiri osebe, je tudi pod sediščem zadnje klopi. Pod predelom za noge oziroma pod kuhinjskim pultom pa dostopamo do posode za čisto in odpadno vodo, plinske jeklenke in nekaterih stikal, ventilov in varovalk za delovanje vode, elektrike in plina.
Za bivalni del uporabno poskrbita vrtljiva sprednja stola in postavitev mizice med sedišči. V kuhinjskem in prav tako v bivalnem delu, pa je za prijetno bivanje umeščeno veliko ambientalne osvetlitve in nekaj luči, primernih za branje.
Kuhinja ima veliko delovnega in odlagalnega prostora, predalov za hrano in vse kuhinjske ter jedilne pripomočke. Pipo s hladno in toplo vodo, dvojni plinski gorilnik za kuhanje in 40 litrski kompresorski hladilnik, ki se odpira od zgoraj, so lepo umeščeni s kuhinjskim pultom.
Poskrbljeno tudi za razglede
Zelo zanimiv je dostop do spalnega prostora zgoraj, na katerega se povzpnemo s pomočjo lestve pritrjene na rob pulta. Na pult smo prisiljeni stopiti, z drugo nogo pa splezamo na udobno ležišče. Ležišče ima možnost zaščitne mreže, da lahko brezskrbno zgoraj spijo tudi mlajši potniki. Dodani sta dve lučki. Za kakovostno zračenje in lepe razglede je na šotorskem platnu tudi nekaj okenskih odprtin.
Voda v 42 litrski posodi se napolni iz zunanje strani avtomobila, uporabno je poleg tudi priključek za elektriko. Ko nimamo možnosti priključitve na električno omrežje, za brezskrbno hlajenje hladilnika in osvetlitev poskrbita AGM akumulatorja (2 x 95Ah).
Za toplejše dneve je na zunanjem delu kombija ob strani pritrjena zložljiva ponjava, s katero ustvarimo senco pod katero si lahko postavimo dodatno mizico, ki je spravljena v zadnjih vratih. Za prijetno zračenje notranjega prostora je poskrbljeno tudi z zložljivo mrežico proti insektom na stranskih drsnih vratih.
Odpeljali smo se na Dunaj
Za testno vožnjo smo se odpravili na Dunaj in nazaj v Ljubljano. Čeprav je nugget dolg skoraj pet metrov in je zelo okreten, ima podobne vozne lastnosti kot avtomobil. Prav tako bi lahko z višino 2,05 metra parkirali v številnih garažnih hišah. Ker ima mesto Dunaj zelo dober javni prevoz, izbira je res velika, smo parkirali kar v kampu ob robu mesta, kjer smo tudi prespali.
Spanje za štiri osebe je bilo udobno, prostora je veliko. Ker je bila zunanja temperatura v jesenski noči okoli pet stopinj, smo za toplotno udobnost uporabili zračni grelnik, ki ga uravnavamo na zaslonu umeščenim nad sprednjima sedežema. Prav tako pa smo na zaslonu ves čas spremljamo, koliko vode imamo na zalogi, koliko je odpadne vode in tudi zalogo v akumulatorjih.
Kuhinja je dovolj velika, da smo lahko pripravili tudi bolj obilno kosilo, uporaba dvojnega plinskega gorilnika pa je povsem enostavna. Hladilnik je bil dovolj velik za vsa živila in pijačo, ki smo jo potrebovali za dve noči. Dovolj prostora je bilo tudi v omaricah za obleke ter posteljnino.
Dvolitrski turbodizel učinkovit na avtocesti
Testna vožnja z 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue s 182 konjskimi močmi je bila udobna in prijetna za kar pa ima veliko zaslug tudi šeststopenjski samodejni menjalnik. Zaradi velikosti so bili v veliko pomoč pri manevriranju sprednji in zadnji parkirni senzorji in tudi vzvratna kamera. Tako opremljen avtodom je možno brez prask in stresa parkirati tudi na parkirnih prostorih manjših dimenzij.
Na testu smo prevozili okoli 800 kilometrov. Večino vožnje smo opravili na avtocesti. Ob zmerni potovalni hitrosti 120 km/h je bila poraba goriva 9,6l/100km. K nekoliko večji porabi verjetno pripomore zložljiva ponjava ob strani vozila in višina vozila. Vozilo je 15 za centimetrov višje od nepredelanega kombija custom.
Ford custom nugget se je na našem kratkem preizkusu in kampiranjem izkazal za zelo prostoren in uporaben avtodom. Zaradi postavitve pohištva v obliki črke L manj je nekoliko manj uporaben za primer, ko želimo kombi uporabljati kot osebni avto za vsakodnevno uporabo in hkrati izkoriščati lastnosti prostora, ki nam ga običajno nudijo kombiji. Predvsem, ko so poti daljše, je vedno dobrodošel dodaten prostor za garderobo in ostalo kamping opremo. Res pa je, da nam dodatni prostor ponuja še sama streha, če nanjo namestimo strešni kovček in kljuka, kamor namestimo nosilec za kolesa.