Elektrifikacija že glasno trka tudi na vrata tovornega prometa in praktično vsi veliki proizvajalci za naslednjo generacijo vozil že pripravljajo odgovore. Za razliko od avtomobilov pa bodo električni tovornjaki potrebovali še močnejše polnilne postaje, vsaka pa bo morala imeti tudi dovolj prostora za parkiranje vozila.
Daimler (Mercedes-Benz), Volvo (Volvo in Renault Trucks) ter Traton (MAN, Scania) so podpisali sporazum, v skladu s katerim bodo vložili v izgradnjo hitrega polnilnega omrežja za tovornjake in avtobuse na dolgih razdaljah v višini 500 milijonov evrov.
Na podlagi za zdaj še nezavezujočega sporazuma naj bi ob evropskih avtocestah, logističnih točkah in ključnih destinacijah zraslo 1.700 visokonapetostnih postaj, ki se bodo napajale z zeleno energijo. Kompletno omrežje naj bi bilo vzpostavljeno do leta 2027. Omrežje bi bilo zgrajeno v mislih na obvezne postanke, ki jih morajo tovornjaki opravljati in bi omogočalo, da bi tipičen električni tovornjak lahko v 45 minutah napolnil baterijo z 20 na 80 odstotkov.
Gre za prvi korak do ustanovitve skupnega podjetja, v katerem bi imeli velikani enakovreden delež, njegov sedež pa bo v Amsterdamu.