Na kolesarje pogosto letijo kritike tistih za volanom, kako da ne upoštevajo prometnih pravil, izsiljujejo, vozijo skozi rdečo luč ... To nakazujejo tudi komentarji pod novico o za kolesarje nevarnih slovenskih cestah.
Vsaj slednje pa je velikokrat tudi posledica nerazumevanja posebnosti kolesa, ki se jih načrtovalci prometnih politikih premalo zavedajo.
V Parizu, kjer kolesarje v politikah zmanjšanja emisij in izboljševanja pretočnosti prometa zelo cenijo, so tako napovedali spremembo nekaterih doslej "zabetoniranih" pravil kolesarjem v prid. Tako bodo lahko določena križišča kolesarji prečkali tudi ob za avtomobile rdeči luči, saj so testi iz 2012 dokazali, da kolesarji ob tem niso nikogar ovirali. Še več, z določeno "osvoboditvijo" kolesarjev se dokazano zmanjša nevarnost za trk z avtomobili, je poročal BBC.
A biciklisti modo morali še naprej spoštovati prednost pešcev in drugih prometnih udeležencev v skladu z ostalimi pravili.
Pariz namerava do 2020 potrojiti število voženj, ki se opravijo s kolesi. Tako naj bi ljudje s tem prevoznim sredstvom opravili že 15 odstotkov vseh dnevnih migracij. V ta namen bodo gradili nove mreže kolesarskih poti in parkirišča za kolesa.
dezurni@zurnal24.si
Večina kolesarjev in pešcev ,ki imajo nesrečo so sami krivi.Sem bil brez avta 15 let in prehodil po mestu tisoče km.Avtomobilom sem vedno dajal prednost,ker nikoli ne veš ali te je videl ali ne.Rajši počakam da zapeljejo mimo.Stopiti na cesto… ...prikaži več ali prehod ne da pogledaš ali je avto na cesti in če je ,da pričakuješ da se bo 100% ustavil je ruska ruleta.
(npr. Titova pri Hoferju (v Mariboru))
Pri nas pa moraš, ko prikolesariš po urejeni kolesarski poti, zabremzati, stopiti s kolesa, pritisniti na tipko, da te semafor blagovoli spustiti skozi in nato čakati in občudovati rdečo luč, medtem ko avtomobilisti v tvojo smer imajo še več kot minuto zeleno.