Koleos doslej ni bil v ospredju v razredu kompaktnih SUV-ov, velik del očitkov evropske strokovne in laične javnosti pa je šel predvsem na mlačno podobo, ki je danes zelo pomemben dejavnik pri prodaji tovrstnih avtomobilov, ki prave terene vidijo le poredkoma. Vseeno pa je bil koleos dokaj uspešen na trgih Azije in Afrike, manj pa na v Evropi, tudi Sloveniji.
Zato so pri Renaultu po dveh letih in pol prodaje zavihali rokave in mu nadeli svež obraz lučmi in masko, ki gredo v korak s časom s 3D podobo. Odslej vstopišče za zrak tudi ni več razdeljeno, žarometa sta ozka, medtem ko so zunanja ogledala dobila smernike. Nova so platišča, zadnji del pa ostaja praktično nespremenjen, vključno z uporabnimi dvodelnimi prtljažnimi vrati, katerih spodnji del prenese obremenitve do 200 kilogramov.
Nov volan, zgolj na "nafto"
Znotraj je koleos, ki ga še vedno izdelujejo v Južni Koreji, stopil korak naprej pri materialih, povsem nov je volan, spremenjeni so merilniki. Pri Renaultu poudarjajo zelo dober pregled iz vozniškega sedeža. Že doslej je bil eden najboljših po odlagališčih, po vsem avtomobilu jih je raztresenih kar za 70 litrov, medtem ko je prtljažnika od 450 do 1.380 litrov, podere se tudi sovoznikov naslon. Da je koleos konkurenčen na terenu, pa skrbi 4x4 pogon z električno sklopko, ki je povzet po Nissanu in v auto funkciji po potrebi do 50 odstotkov navora prenaša na zadnji par koles. Koleos je v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, ki naj bi predstavljal prevladujoč del prodaje, opremljen tudi s sistemom za plazenje.
Motorja sta dva, v obeh primerih gre za znana dizelska dvolitraša, ki so jima uspeli nekoliko znižati porabo in izpuste. Šibkejši s 110 kW (150 KM) je namenjen 2x4 različici in 4x4 različici z avtomatskim menjalnikom, medtem ko je 4x4 pogon z ročnim menjalnikom rezerviran za 127-kilovatno (175 KM) različico. Vstopna cena koleosa 2x4 dynamique je 25.800 evrov, najdražji privilege 4x4 pa stane 32.200 evrov. Letno naj bi pri nas prodali med 80 in 100 koleosov.