Sistem je namenjen preprečevanju ali zmanjševanju resnosti poškodb pri sekundarnih trkih, do katerih lahko pride, ko se vozilo še naprej ustavlja, pogosto kar brez voznikovega nadzora. Sistem se aktivira po sprožitvi varnostnih zračnih blazin, ki nakazuje resnost tveganja nesreče in zahteva posredovanje. Po sprožitvi sistem meri hitrost vozila in spremembe smeri ter z zaviranjem z ustrezno jakostjo zavorne sile nadzorovano ustavi vozilo.
Sistem spremlja položaj stopalk, da preverja, če voznik poskuša pospešiti ali zavirati. Če MCB sistem zazna premajhno ali nikakršno posredovanje voznika, posreduje elektronski stabilnostni sistem (ESC), ki uporabi ustrezno količino zavorne sile za ustavitev vozila. Sistem deluje pri hitrostih do 180 km/h, ker lahko zaviranje pri še višjih hitrostih povzroči druge hujše posledice.
Sistem MCB bo serijsko vgrajen pri vseh Sorentovih različicah, vključno z novim priključnim hibridom, ki ga pričakujemo v začetku naslednjega leta.
Učinkovitost sistema MCB pri preprečevanju sekundarnih nesreč so prepoznali pri Euro NCAP. Vozila, opremljena z omenjenim sistemom, prejmejo dodatne točke za zaščito odraslih potnikov. Empirični testi sistema so pokazali, da so vozila z MCB-jem udeležena v 8 % manj nesrečah s smrtnim izidom, z njim pa v primeru nesreče nastane tudi 4 % manj hujših poškodb kot v vozilih brez MCB-ja.
Kia bo sistem MCB v ostale modele iz svoje ponudbe vpeljala v naslednjem letu.