Audijev šef oblikovanja Marc Lichte ni popolnoma prepričan, da je pred digitalnimi zasloni v vozilih svetla prihodnost. Pa čeprav si danes ne predstavljamo modernega avtomobila brez velikega zaslona. Ali več zaslonov. Novi clio ima lahko na primer vgrajeno tablico velikosti kar 9,3-palca. Na drugi strani pa tehnologija napreduje tako hitro, da lahko v nekaj letih sistem, ki je danes moderen, postane zastarel.
Lichte svojo tezo temelji na vse bolj uporabnih in zaželenih projekcijskih (HUD) zaslonih, kar pomeni, da se utegnejo informacije iz digitalnih zaslonov preseliti na vetrobransko steklo. HUD zasloni namreč podatke že danes projicirajo na manjšo površino vetrobranskega stekla pred očmi voznika ali na prosojnem zaslonu za volanom v višini voznikovih oči. V prihodnje pa bi se lahko, kot smo do zdaj spoznali pri nekaterih konceptnih vozilih, projicirali na vsa avtomobilska stekla, ne le vetrobransko.
Drugi razlog je glasovno ukazovanje, kar pomeni, da se vozniku ali potnikom ne bo več treba dotikati stikal, da bi prižgali ali ugasnili klimo, izbrali najljubšo radijsko postajo ali zamenjali barvo ambientalne svetlobe. Lichte meni, da bi izboljšani sistemi HUD in glasovno upravljanje utegnili primat v avtomobilski industriji prevzeti že v naslednjem desetletju. Eno od vozil, ki bi pri Audiju utegnilo prevzeti pobudo na tem področju je elektrificirani Q4 e-tron, ki na trg prihaja leta 2021. Audi e-tron, ki je že naprodaj tudi pri nas, pa je na primer uvedel popolnoma digitalizirana vzvratna ogledala.