To se bo zgodilo le nekaj mesecev po lansiranju na Kitajskem leta 2024, je povedal predsednik in soustanovitelj podjetja Nio Lihong Qin.
Nio je napovedal lansiranje še neimenovane blagovne znamke za množični trg leta 2021. Kot so povedali na predstavitvi v Berlinu, bo odnos nove avtomobilske znamke z Niom podoben odnosu Volkswagna do Audija in Toyote do Lexusa.
Znamka se bo osredotočila na manjše avtomobile, kot jih Nio trenutno lansira v Evropi, je Qin povedal novinarjem ob predstavitvi znamke Nio, ki je potekala v nemški prestolnici.
Proizvajalec avtomobilov bo znamko usmeril na evropske trge, ki imajo visoko prodajo avtomobilov za množični trg in ne v Nemčijo, kjer so močne premijske znamke BMW, Mercedes-Benz in Audi. "Zaradi različne strukture tržnega prodora je boljše začeti s Francijo, Italijo in Španijo," je dejal Qin.
Pri podjetju Nio so predstavili svoje načrte za uvedbo svoje premijske blagovne znamke v Nemčiji, na Švedskem, Nizozemskem in Danskem. Prvič so se na evropskem trgu pojavili lani, in sicer na Norveškem. Naslednje leto bo znamka predstavljena v Združenem kraljestvu, pa tudi v Švici, Avstriji, Belgiji in Luksemburgu, je dejal Qin.
Ključna nova platforma
Vsi avtomobili, ki bodo zdaj predstavljeni v Evropi, bodo zgrajeni na najnovejši platformi znamke NT2, začenši z veliko limuzino ET7. Dobave ET7 se bodo začele ta mesec, marca pa mu bo sledila srednje velika limuzina ET5 in veliki SUV EL7.
EL7 je bil preimenovan iz ES7, potem ko je Audi vložil tožbo, v kateri je trdil, da Niov sistem poimenovanja ES za njegove SUV-je zveni preveč podobno njegovi seriji z oznako S.
Nio je pot na Norveškem začel z velikim športnim terencem ES8, ki je zgrajen na prvi generaciji platforme Nio. ES8 ne bo več naprodaj po Evropi, dokler model ne bo nadgrajen na platformo NT2, to pa se bo zgodilo naslednje leto, je še dejal Qin. Model se bo tudi preimenoval v EL.
V Nemčiji bo Nio ET7 70.000 evrov.
Zaostrovanje bo šele, ko bodo cene padale!