Kitajska postaja osrednji trg za nemške avtomobilske proizvajalce, saj se je prodaja avtomobilov na Kitajskem lani povečala za več kot tretjino. Med leti 2008 in 2013 se je prodaja nemških avtomobilov na Kitajskem povečala za več kot trikrat na 3,7 milijona, delež nemških avtomobilov na kitajskem trgu pa je narasel z 12 na 28 odstotkov.
Kitajska, ki je že sedaj največji svetovni avtomobilski trg, bo prihodnje leto postala tudi največji trg za nemške avtomobilske proizvajalce. Doslej so največji trg zanje predstavljale države vzhodne Evrope.
Medtem ko je drugod po svetu povpraševanje po avtomobilih šibkejše, na Kitajskem vztrajno narašča. Med letoma 2005 in 2020 naj bi se število osebnih avtomobilov na Kitajskem po napovedih povečalo z 20 milijonov na 160 milijonov.
Samo v prvem četrtletju se je na letni ravni prodaja Audijevih avtomobilov v največjem azijskem gospodarstvu okrepila za 11,7 odstotkov na rekordnih 412.850. Prodaja avtomobilov Mercedes-Benz se je v enakem obdobju povečala za 15,2 odstotka na 374.276.