Zlasti manjše lokalne šole vožnje niso naklonjene predvidenim ukrepom agencije za varnost prometa. Menijo, da bi načrtovana modernizacija izpitnih centrov zanje lahko pomenila manjše število kandidatov, izpad dohodka, morda celo zaprtje šol vožnje in nove brezposelne. Kandidati pa bi za pridobitev vozniškega izpita imeli večje stroške.
Zmanjšanje števila in modernizacija izpitnih centrov
Na agenciji za varnost prometa so v sredo predstavili načrte modernizacije in reorganizacije izpitnih centrov. Do začetka prihodnjega leta nameravajo elektronsko posodobiti izvajanje teoretičnih preizkusov znanja, vendar pa le v 13 od 16 dosedanjih izpitnih centrov. Na Jesenicah ter v Trbovljah in Velenju tako izvajanje teoretičnih preizkusov znanja ni več predvideno.
Prav tako so na agenciji napovedali, da si bodo prizadevali, da bi praktični preizkusi odslej potekali v krajih, kjer bo mogoče preizkusiti poznavanje vseh elementov vožnje. To pa pomeni, da bi izpiti odslej večinoma potekali v urbanih središčih.
Ostro nad predlog
Zlasti manjše lokalne šole vožnje takšnim ukrepom niso naklonjene oziroma jim celo ostro nasprotujejo. V trboveljski šoli vožnje Krpan denimo predvidevajo, da bo sprememba kraja opravljanja vozniških izpitov šla na račun kandidatov iz lokalnih okolij, ki bodo morali odslej opravljati več ur usposabljanja in premagovati večje razdalje do izpitnih centrov.
V Krpanu pričakujejo, da se bodo kandidati želeli usposabljati tam, kjer bodo opravljali izpitno vožnjo. Nekaj kandidatov bo verjetno ostalo, medtem ko bodo drugi v lokalnih šolah vožnje morda opravljali zgolj začetne ure. To pa za šole vožnje pomeni "ogromen finančni izpad, ki posledično vodi v propad oziroma zaprtje šol". Po napovedi trboveljske šole vožnje bomo tako dobili nove brezposelne delavce in finančno ogrožene družine.
Prav tako v šoli vožnje Krpan menijo, da predlagana reorganizacija izpitnih centrov ne bo prispevala k večji varnosti prometu, prej nasprotno. Ocenjujejo namreč, da je tehnično znanje kandidatov, ki ga dobijo v njihovi šoli vožnje, boljše od znanja kandidatov iz velikih mest.
Ukrepi brez analize
Tudi v ribniški šoli vožnje Herbby menijo, da bi predvideni ukrepi "povzročili ogromne stroške, ki bodo prizadeli prebivalce regij, v katerih se načrtuje ukinitev izpitnih centrov". Kandidati se bodo morali do izpitnih centrov voziti tudi po 60 kilometrov ali več, poleg tega pa bodo zaradi nepoznavanja terena za opravljanje izpita morali opraviti znatno več ur kot njihovi kolegi iz domačega kraja, je poudaril Drago Marjanovič, inštruktor, ki usposabljanje bodočih voznikov izvaja v Kočevju.
Ob tem pa je opozoril, da agencija ni naredila nobene analize, ki bi dokazala, da so vozniki, ki so opravili izpite na centrih s šibko infrastrukturo, manj varni vozniki. Prav tako ni analizirala, kje so izpit opravljali povzročitelji najhujših prometnih nesreč, izpostavlja Marjanovič.
Lokalne šole vožnje torej predvidenim ukrepom agencije niso naklonjene. Nekoliko drugače pa razmišljajo v šoli vožnje B&B, ki ima izpostave v več gorenjskih mestih, med drugim tudi na Jesenicah, kjer opravljanje teoretičnih preizkusov znanje od novega leta ni več predvideno. Menijo, da se bodo novi ureditvi morali prilagoditi zlasti kandidati, ne pričakujejo pa, da bi odločitev agencije vplivala na njihov posel.
Kot je pojasnil strokovni vodja šole vožnje Matjaž Mozetič, so "veseli aktivnosti", ki jih agencija izvaja za dvig kakovosti usposabljanja kandidatov ter na področju poenotenja kriterijev za vozniški izpit ter učinkovitosti izpitnih centrov. Prepričan je namreč, da tudi šole vožnje iz manjših krajev lahko kakovostno pripravijo kandidate za vozniški izpit.
In to naj bi bila AŠ , ki zagovarja opravljanje prektičnega izpita v Trbovljah ? Takim bebcem , je treba takoj odvzeti licenco !!!!!!!!!!!!!