Glavni urednik revije EVO v Veliki Britaniji Harry Metcalfe, ki je sam lastnik pagani zonde, pravi, da atraktivna bela pagani huayra, predstavljena na avtosalonu v Ženevi, ni nikoli pristala v rokah kupca z Bližnjega vzhoda, ki jo je naročil že pred enim letom, prevzeti pa bi jo moral takoj po zaključku avtomobilskega salona pred dobrim mesecem dni.
Avtomobil je namreč končal v rokah drugega kupca, ki je za prenos plačal 1,8 milijona evrov, kar je dvakrat več od osnovne cene. To pa še zdaleč ni osamljen primer. Metcalfovi viri trdijo, da so v zadnjem času številni primerki, kot so zonda F roadster, F coupe in C12S, zamenjali lastnike. Novi lastniki so za redke avtomobile plačali večkratne vložke.
Navadni smrtniki, ki nimajo milijonov evrov, da bi si lahko privoščili prodajo ali nakup tovrstnih avtomobilov, lahko tako le upajo, da bodo njihovi avtomobili nekoč, ko bodo bolj redki, spet nekaj vredni.
27
ogledov
Kakšne delnice, avtomobili prinašajo dobiček
Kakšne delnice, avtomobili prinašajo dobiček. To na žalost navadnih Zemljanov velja za draga eksotična vozila italijanskega proizvajalca Pagani. Za njih so kupci pripravljeni odšteti pravo bogastvo, pogosto pa zaradi omejenih proizvodnih količin pristanejo v rokah drugih ali tretjih kupcev, ki so pripravljeni odšteti večkratne zneske nakupne cene.