Limuzinska BMW serija 7 je dobil svež videz, še več tehnologije in nove pogonske različice.
Posodobljene sedmice na cesti ne bo mogoče zgrešiti, saj jo po novem odlikuje velikanska motorna maska, ki smo jo prvič videli na novem modelu X7. Zaradi velikih ledvičk je motorni pokrov kar pet centimetrov višji kot prej. Lahko, da Evropejcem to ne bo všeč, a več kot očitno je, da ima BMW s takim videzom v mislih ameriški in kitajski trg, kjer so velike limuzine še vedno zelo zaželene.
Glavne luči so precej ožje, serijski so prilagodljivi LED žarometi, med opcijami so laserske luči. Sprednji odbijač je bil nekoliko prilagojen v prid boljši aerodinamiki, nova je tudi oblika izstopišč zraka za prednjimi kolesi. Večja sprememba je pri zadnjih svetilih z novim elegantnim svetlobnim podpisom, hkrati pa sta leva in desna polovica svetil postali povezani z ozko LED črto pod prtljažnimi vrati.
Znotraj so zvišali standard pri uporabljenih materialih, v središču sta dva velika zaslona, iDrive je bil posodobljen na najnovejšo sedmo generacijo. Posodobljeni so asistenčni sistemi, med drugim je dobil asistenta za odparkiranje iz modela X5, ko je avto sposoben samodejno zapeljati do 50 metrov nazaj po isti poti, po kateri je prišel.
Dobra vest je, da v ponudbi ostaja kraljevski 6,6-litrski V12 motor v 760i, ki zmore sprint do 100 km/h v sapo jemajočih 3,6 sekunde, medtem ko je 4,4-litrski V8 pri modelu 750i postal močnejši. Precejšnja novost je pri priključnemu hibridu, ki se po novem imenuje 745e, namesto štirivaljnika pa ga poganja vrstni šestvaljnik. Zgolj na elektriko gre do 55 kilometrov daleč. V ponudbi ni več štirivaljnih modelov.
dezurni@zurnal24.si