Zlasti poleti in med dolgimi potmi se potniki v avtu radi obnašamo ležerno. Otroci zadaj raztegujejo varnostne pasove in se nagibajo na vse strani, voznik volan drži le s prstom ali dvema, sovoznik oziroma najpogosteje sovoznica pa se udobno namesti in bosa stopala položi na armaturno ploščo.
Vse od zgoraj naštetega je v nepredvidenih situacijah, iz katerih nastanejo nesreče, izredno nevarno, še najbolj pa prav noge na armaturni plošči. Avtomobili, mlajši od deset let, so namreč vsi po vrsti opremljeni s sovoznikovimi varnostnimi vrečami. Če se zgodi trk, lahko tudi razmeroma blagega, se blazina sproži, a namesto da bi napihnjena vreča zaščitila potnika pred udarcem ob armaturno ploščo, eksplozija od spodaj sune v noge potnika. Kaj natančno sledi, je grafično težko ponazoriti, so pa znana pričevanja, da je sopotnikom noge dobesedno zavilo okoli vratu, jim zdrobilo kosti ali celo odrezalo dele okončin. Sedenje z nogami na armaturni plošči tudi pomeni, da varnostni pas nepravilno oziroma nezadostno ščiti telo.
Tudi sicer varnostni strokovnjaki svetujejo, naj potniki namenijo pozornost pravilni drži naj se umaknejo od zračnih blazin. Sopotnik naj bi tako (z ozirom na zadaj sedeže seveda) sedež namestil čim bolj nazaj, hrbtišče pa tako, da je z glavo naslonjen na vzglavnik.
Tudi voznikova glava mora vedno počivati na vzglavniku, medtem ko njegova prsa nikakor ne smejo biti preblizu volanskega obroča, v katerem je blazina. Hiter pokazatelj, da ravnamo napačno, je, ko imamo med držo volana roke v komolcu pokrčene za manj kot 120 stopinj.