V prvih letih Daciine zgodovine, pred padcem socialističnega režima, sicer načeloma ni bilo tako, saj so Daciini modeli, derivati francoskih renaultov, namesto posebnih imen nosili številke, ki so v glavnem izhajale iz delovnih prostornin motorjev, posamezne različice pa so bile označene z variantami osnovnih številk. Prva dacia, ki je izšla iz renaulta 8, se je tako imenovala dacia 1100, njena naslednica in prva zares velikoserijska dacia, ki je izhajala iz renaulta 12, pa je bila v osnovi dacia 1300. A tudi tedaj so se našle izjeme, saj so kombilimuzinsko dacio imenovali brasovia, kar je namigovalo na transilvansko mesto Brasov, prav tako pa je bila petvratna liberta. Lahek poltovornjak je bil pick-up ali pa cab, butični dvovratni športni različici dacie 1310 pa so v ime dodali "sport".
Začelo se je z dacio novo
A imena, ki tudi nekaj pomenijo, so se zares uveljavila šele z Daciinim prvim povsem v tovarni razvitim lastnim avtomobilom, dacio novo, ki je na ceste zapeljala sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja. Razlaga imena je precej preprosta, in kot so povedali pri Dacii, "je izražala novi značaj njihovega prvega modela, ki ni bil narejen po licenci kakega tujega avtomobila." Leta 2000, ko je Dacio že prevzel Renault, je novi sledila supernova. Zanjo pravijo: "Ime namiguje na transformacijo osnovnega modela, gre pa za enako načelo poimenovanja, kakršno so uporabili pri renaultu 5. Njegov močno posodobljeni naslednik je bil "supercinq" (super petka)." In solenza, avtomobil, ki so ga na osnovi supernove preuredili v skladu s tedanjimi Renaultovimi smernicami, natančneje, poenotili s cliom druge generacije? "Solenza išče zglede v italijanskem jeziku in namiguje na sonce." Ni pa pravega pojasnila, zakaj se je prav najmanj opremljena različica solenze imenovala europa.
Ime logana, prve dacia "nove dobe", ki jo je romunska tovarna predstavila leta 2004, "je izhajalo iz angleščine, bolj natančno iz izrazov "log-in" in "log-on". Z imenom logan so namignili na sodobno tehnologijo, ki so jo izdatno izkoristili pri njegovem razvoju, prav tako pa je opozarjalo tudi na preprostost uporabe avtomobila." Kmalu je bil na loganovi osnovi izdelan tudi kombi logan MCV. MCV je kratica za izraz "Multi Convivial Vehicle" (zelo veseljaško vozilo), kot pravijo pri Dacii pa "izraža vsestranskost in družinski značaj ter praktičnost avtomobila."
Ime izraža značaj
In Daciin osnovni model, sandero, ki je sprva nastal kot petvratni logan s precej zaobljenimi oblikami? Kot pravijo pri Dacii, je bilo ime sprva namenjeno Renaultovemu modelu za Latinsko Ameriko, a so ga pri njih posvojili. Pravijo, da "zveni latinsko in namiguje na poletje in dobro počutje", v bistvu pa izraz "sandero" v španščini pomeni tudi "pot".
V nasprotju s latinskim izvorom sandera pa ime priljubljenega športnega terenca dusterja izhaja iz angleščine in namiguje na terenski značaj in možnost vožnje po raznolikih poteh, kjer se za njim praši.
Iz angleščine izhaja tudi ime limuzinskega kombija lodgyja, ki mu je botroval angleški izraz "lodge" in se nanaša na veliko kabino in družinski duh. Pri Dacii so v angleškem jeziku poiskali tudi ime za dostavnik dokker, ki izhaja iz angleške besedne zveze "docker dockworker", ki označuje delavca, ki je v pristanišču odgovoren za nakladanje in razkladanje ladij. Kot pravijo, ime opozarja na veliko prostornost, prilagodljivost, praktičnost in robustnost tega avtomobila.
Vsaj imena so zveneča,če so že izdelki bolj klavrni...