Pri nemški avtomobilistični reviji pišejo, da naj bi bila nova insignia v primerjavi z aktualni modelom veliko večja - v dolžino celo do 15 centimetrov, medtem ko naj bi medosje raztegnili za devet centimetrov.
Glede dizajna lahko pričakujemo več elegance in dinamičnih potez, vzor pa bo koncept monza. Bolj kot o limuzini se spominja štirivratni kupe. Pri Oplu pripravljajo tudi karavansko različico, ki bo imela veliko večji prtljažnik kot zdaj.
Tudi 1,0-litrski trivaljni motor
Največje novosti bodo povezane z motorji. Opel naj bi v insignio vgrajeval tri- in štirivaljne turbo motorje. Vstopno različico naj bi tako poganjal 1,0-litrski trivaljni prisilno polnjeni bencinski motor, najbolj zanimiva novost pa naj bi bila biturbo dizelski motor z okoli 118 kilovatov moči (160 KM) in nižjo porabo goriva kot je zdaj primer pri aktualni dizelski ponudbi.
Večina motorjev bo kombinirana s pogonom na prednji kolesi, na voljo bo tudi štirikolesni pogon. Osnovni menjalnik bo ročni, po pisanju nemške revije pa naj bi se v Rüsselsheimu bolj kot k dvosklopčnim samodejnim menjalnikom nagibali h klasičnim samodejnim menjalnikom.
Še to, športni OPC model naj bi poganjal šestvaljni turbo bencinnski motor z okoli 294 kilovatov moči (400 KM).