Jeep compass želi na Stari celini igrati vidnejšo vlogo v svetu kompaktnih suvov. Zato je koncern FCA njegovo proizvodnjo za Evropo iz Mehike preselil v italijanski Melfi in tako skrajšal dobavni rok za okoli tri mesece.
Med ostale novosti pri compassu gre šteti prenovljen videz z novimi funkcionalnostmi, seveda pa se je morala evropski stvarnosti z vse ostrejšimi standardi prilagoditi tudi motorna paleta. Nov v ponudbi je 1,3-litrski štirivaljni bencinar, ki nadomešča prejšnji 1,4-litrski motor. Agregat ima dve različici moči, in sicer 95 kW (130 KM) in 110 kW (110 KM). Dizel je 1,6-litrski motor z 88 kW (120 KM).
Nekoliko nenavadno za poreklo Jeepa vsi trije motorji ženejo le prednji kolesni par. Edini štirikolesni različici, pa še to brez kakšnih posebnih off-road pomagal, sta tako plug-in različici z imenom 4xe. Pri obeh je 1,3-litrski bencinski motor povezan z električnim motorjem, ki žene zadnjo os. Priključna hibrida imata skupno moč 135 kW (190 KM) in 177 kW (240 KM).
Pri Jeepu izpostavljajo še nove napredne amortizerje, ki zmanjšujejo nagibanje in tresenje potniške kabine. Pridobil je še kopico asistenčnih sistemov, nov je tudi Uconnect infozabavni sistem s kopico dodanimi možnostmi za nadzor avta od blizu in na daleč.
Klasične pogonske različice bodo zapeljale po evropskih salonih še ta mesec, priključna hibrida pa bosta sledila čez nekaj mesecev.