V največji raziskavi zadovoljstva uporabnikov avtomobilov v Nemčiji, poimenovani VDS (Vehicle Dependability Study, raziskava zanesljivosti vozil), so lastnikom avtomobilov zastavili vprašanja o kakovosti in zanesljivosti njihovih vozil, starih od enega do treh let.
Letos je v spletni anketi agencije J. D. Power o izkušnjah s svojim avtomobilom v zadnjih 12 mesecih sodelovalo 14.000 Nemcev in Nemk. V anketi so morali odgovoriti na vprašanja o kakovosti/trpežnosti, videzu, motorju, menjalniku, izkušnje v vožnji, ogrevanju in prezračevanju, delovanju navigacije, zadovoljstvo s sedeži, delovanje multimedije, stroških uporabe ... J. D. Power je skupno analiziral 71 modelov avtomobilov, v študiji pa so proučili 177 problemskih simptomov. Ocene so nato razvrstili z indeksi PP (prijavljenih težae na 100 vozil, manjši indeks pomeni boljši rezultat), zmagovalec pa je znamka ali model z najmanjšim indeksom.
Že nedelujoča žarnica je lahko vzrok za nezadovoljstvo
Težave s projektiranjem vozil se običajno nanašajo na komponente ali funkcije, ki morda delujejo pravilno, vendar jih lastniki še vedno zaznajo kot težave, ker jih je težko razumeti ali uporabljati.
"Manjše težave, kot so cestni hrup, prekomerna poraba goriva in obrabljeni ali izbledeni materiali, je težko popraviti na servisnem terminu in, če mora lastnik živeti s temi oblikovalskimi težavami, bo v prihodnje manj verjetno kupil isto znamko avtomobila," meni Mark Lendrich, vodja raziskave v J D Power Europe. "Tudi žarnica, ki se večkrat pokvari, lahko povzroči veliko nezadovoljstvo in negodovanje. Avtomobilisti se morajo zavedati, kako lahko že te majhne stvari vplivajo na zvestobo blagovni znamki," dodaja Lendrich.
Premium znamke pod povprečjem
Učinkovitost in majhna poraba goriva sta pomembna razloga ob nakupu avtomobila. Lastniki, ki poročajo o težavah s prekomerno porabo goriva so med najmanj zadovoljnimi lastniki v študiji. Zanimivo je, da so premium avtomobilske znamke Nemci in Nemci ocenili slabše od povprečja. Povprečna ocena je bila PP 151. Zakaj je tako, je pojasnil Lendrich: "Premium blagovne avtomobilske znamke imajo več tehnologij, avtomobili so popolnoma opremljeni in lastniki z njimi naredijo več kilometrov na leto, napredne sisteme uporabljajo pogosteje, zato je večja verjetnost, da bo šlo kaj narobe ali bodo zaznali težave. Pri tem ne gre nujno za vprašanje kakovosti, ampak bolj za to, da proizvajalci vozil upoštevajo težave, ki jih zaznavajo lastniki premium vozil."
Kia na vrhu v Nemčiji
Študijo so letos v Nemčiji naredili med februarjem in aprilom, analizirali pa so 14 tisoč vozil modelskih letnikov med 2014 in 2016. Glede na raziskavo J. D. Power se znamka Kia se uvršča med vozila z najvišjo stopnjo zanesljivosti, s točnostjo 99 PP100. Hyundai se je uvrstila na drugo mesto s 105 PP100, sledi Toyota s 109 PP100, Mitsubishi s 113 PP100 in Škoda s 114 PP100.
Med modeli vozil ima Opel dva, ki sta se v svoji kategoriji (razredu) zavihtela na vrh po zanesljivosti adam in insignia), v ostalih razredih so se na prvo mesto uvrstili hyundai i30, kia sportage, mercedes-benz razred E in toyota yaris.
Opel Astra karavan 1.7 d eco , za enkrat brez napak in okvar na vožnji. Ampak ne boste verjeli , imel sem še pa še Lad ,zadnja je bila Lada samara 20-10 , pa me nobena ni pustila na cesti !
waltter, a si spal v avtu?
Pa še kak štima.Za vikend šel na morje videl 2 bmwja na avtovleki in 1passata na odstavnem.nemogoce je verjet ampak sem se preprical na lastne oci.ta lestvica pa izhaja iz same nemcije.