Tehniko si sposoja pri drugih dveh hibridih – insightu in CR-Z, na voljo pa je za rahlo zasoljenih 19.490. Sprememb je bil deležen tudi "navadni" jazz, katerega cene se gibljejo od 13.290 do 16.980 evrov.
Oblikovno le malenkost drugačen
Prenova je res le kozmetična in še to blaga, saj novosti obsegajo le (predvsem) videz meglenk in prednjih svetil ter odprtine za zajem zraka, opazili pa jih boste le, če ob bok postavite starega jazza. Je pa res, da ne gre za oblikovno zastarel model, saj je enoprostoroska podoba še dovolj sveža. Razlik na boku praktično ni, nekoliko predrugačen pa je videz zadka vključno z lučmi in kromirano aplikacijo nad prostorom za registrsko označbo. Drugačen je tudi odbijač.
Nadpovprečno prostoren, a le povprečno opremljen
Znotraj potnike pričaka nova tkanina, ki obdaja sedeže, armaturna plošča pa je odeta v plastiko nekoliko drugačne barve. Manj opazne, a občutne pa so dodelave podvozja in volanskega mehanizma. Enako dobro kot prej se jazz odreže, ko je govora o prostoru. Tako v prvi kot v drugi vrsti ga je več, kot veleva razredno povprečje, enako prilagodljivost ponuja tudi sedežna klop v drugi vrsti, ki pa ji zdaj lahko nastavljate tudi naklon naslonjal. Prtljažnik tako kot pred prenovo sprejme od 399 do 883 litrov, v hibridu pa sklop baterij tega okrne le za zanemarljivih 30 litrov.
Opreme je veliko že v osnovi, čeprav je v treh letih konkurenca dodobra ulovila priključek. ESC, ročna klima, potovalni računalnik in CD-MP3-avdionaprava pač danes ne pomenijo več presežkov. Comfort k temu doda še stikala na volanu in USB-priključek, avtomatsko klimo, lita platišča in električno zložljiva ogledala. Elegance pa primakne še palec večja platišča, usnjen volanski obroč, panoramsko streho, tempomat ter senzor za dež. Pričakovano skop je seznam doplačil, kjer najdemo le kovinsko barvo, tako da smo zelo pogrešali parkirna pomagala in navigacijsko napravo.
Dva bencinca in hibridni sklop
Motorna paleta (vsaj tista bencinska) je ostala enaka, kar pomeni, da lahko kupci izbirajo med 1,2- in 1,4-litrskim agregatom, ki zmoreta 66 oziroma 74 kilovatov moči. Zmogljivosti so enake kot prej, menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, pri 1,4-bencincu se kupec lahko odloči tudi za sedemstopenjski CVT s prilagojenim delovanjem. Enak menjalnik najdemo tudi v hibridu, ki si motorno tenhiko sposoja pri obeh preostalih hibridnih modelih. Pogonski sklop tako sestavljata 1,3-litrski bencinski motor s 65 kilovati in 10-kilovatni elektormotor. Moč se prek prej omenjenega CVT-menjalnika prenaša na prednji kolesni par, sklop Ni-MH-baterij pa se skriva v zadku vozila. Emisije klasičnih bencinskih različic znašajo od 123 do 129 gramov CO2, hibridnega pa zgolj 104 grame.
Cene se začnejo pri 13.290 evrih, kolikor boste odšteli za različico 1,2 trend, za močnejši motor in paket comfort bo treba dodati še 1.100, za menjalnik CVT pa 1.490 evrov. Za paket elegance pa razlika prav tako znaša 1.100 evrov. Hibrida, ki je na voljo le s paketom elegance, pa cenijo na 19.490 evrov.