Pri Auto Bildu že leta sistematično opravljajo dolgotrajne teste zanesljivosti avtomobilov, ki morajo pri njih prevoziti vsaj 100 tisoč kilometrov. Pogosto pa se zgodi, da jih prevozijo celo več.
V času testa beležijo okvare in vtise voznikov. Med zabeleženimi okvarami so celo najmanjše, kakršna je denimo okvara žarnice za osvetljevanje registrske tablice. Na koncu testa mehaniki vsako vozilo tudi razstavijo in natančno pregledajo, potem pa ga na osnovi vseh zbranih podatkov uvrstijo v lestvico zanesljivosti.
Med drugim so pripravili tudi seznam zanesljivih rabljenih družinskih avtomobilov, ki stanejo do 15.000 evrov. Nov avtomobil boste danes za to ceno zelo težko dobili. Čeprav gre v poročilu za rabljene avtomobile, je cenovna meja v trenutnih razmerah tudi postavljena precej nizko.
Pri Auto Bildu so se vseeno potrudili in izbrali praktični karavan, tri športne terence, celo s štirikolesnim pogonom, premijski kompaktni avtomobil z alternativnim pogonom in enoprostorca. Na voljo je tudi dizelski motor. Za vse avtomobile pa je značilna nadpovprečna zanesljivost.
Audi A3 1,4 TSI g-tron (2014-2018)
Audijeva kombilimuzina s pogonom na stisnjeni zemeljski plin CNG se je na testu odlično izkazala. V začetku je alternativna pogonska možnost sicer vzbujala skrb zaradi 3.000 evrov doplačila, vendar se je izkazala za dobro, saj se je po 100.000 kilometrih dodatna investicija več kot povrnila z nizkimi stroški uporabe, čeprav so testniki s plinom prevozili le 60 odstotkov poti. V posodo je namreč mogoče shraniti 14 kilogramov plina, ki zadošča za približno 200 kilometrov vožnje, zato na daljših poteh pride do izraza 50-litrska zaloga bencina. Edina resna težava, ki so jo zabeležili med testom, je bila povezana s 6-stopenjskim menjalnikom DSG, zato priporočajo redne menjave olja na 60.000 prevoženih kilometrov.
Suzuki SX4 S-cross (2013-2021)
Suzukijev športni terenec bo marsikoga sicer pustil hladnega ob svojih oblikovnih linijah, gotovo pa ne, ko gre za prostornost in ergonomijo ob razmeroma majhnih zunanjih merah. Testniki so cenili tudi majhen obračalni krog in zanesljivo vožnjo na mokri podlagi. Testni avtomobil je imel celo dizelski motor 1,6 DDiS, ki je porabil šest litrov goriva na 100 kilometrov, prav tako pa so preskusili tudi različico z 1,4-litrskim turbobencinskim motorjem, ki je shajala brez dodatne kapljice motornega olja. Za pomanjkljiva sta se presenetljivo izkazala ročni menjalnik, ki se je v mrazu upiral prestavljanju, in štirikolesni pogon, ki se je v zahtevnih pogojih hitro pregrel. Izpostavljajo pa, da štirikolesnega pogona v suzukiju SX4 S-crossu ne bi smeli zamenjati s pravim štirikolesnim pogonom v jimnyju. V normalnih pogojih, dodajajo, zelo dobro vpliva na varnost vožnje. Pripomb je bil deležen tudi infozabavni sistem, ki je rad "zamrznil".
Volvo XC60 D4 automatic (2015-2017)
Švedski dizelski SUV svojo premijsko naravo izraža z dobrim zvočnim udobjem, udobnim podvozjem (od 2017) in Aisinovim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom z zelo gladkim prestavljanjem. Tudi materiali so zelo kakovostni. Vendar pa se motor s 180 'konji' ni izkazal za prav dinamičnega. Tipične so sicer okvare 12-voltnega akumulatorja, ki lahko odpove že po dveh letih, in okvare injektorjev dizelskega motorja. Pri Auto Bildu priporočajo tudi preverjanje šasije, vključno s spoji, ležaji in vzmetmi. Ki so pod veliko obremenitvijo. Dodajajo, da lahko avtomobil ob dobrem vzdrževanju brez težav prevozi 300 tisoč kilometrov in več.
Hyundai i30 kombi 1,6 CRDi (2015-2017)
Korejski kombi je praktičen in solidno izdelan. Prtljažnik meri od 528 do 1.642 litrov, sedeži v kabini pa so zelo udobni. Pri Auto Bildu so pohvalili tudi pregledno instrumentno ploščo in upravljanje. Med dolgim testom je pregorela le žarnica za osvetljevanje registrske tablice. Testniki so pohvalili tudi volan in šasijo, ki je veliko boljša kot v prejšnjih hyundaijih. Dobro sta se odrezala tudi dizelski motor 1,6 CRDi in natančni 6-stopenjski ročni menjalnik. Motorju so zamerili le povečano porabo goriva na avtocesti in porabo motornega olja, slabša je tudi zvočna izolacija kabine. Težave sta povzročala tudi navigacija in vmesnik Bluetooth. Lastniki avtomobilov z dvosklopčnim menjalnikom DCT so se pritoževali tudi nad grobim prestavljanjem.
Seat ateca 1,4 eco TSI style (2016-2018)
Pri Auto Bildu o španskem športnem terencu niso povedali nič slabega. Tudi začetne skrbi o sistemu za deaktivacijo motornih valjev so se hitro razblinile, saj delovanje zgolj z dvema valjema v kabini komajda opazite. Zato pa v kombinaciji z menjalnikom DSG na avtocesti zagotavlja povprečno porabo šest litrov na sto kilometrov. Tudi z menjalnikom ni bilo težav, zadostna pa je tudi dinamika. Pohvalili so tudi udobno in praktično kabino. Edina slabost avtomobila so LED luči, ki so jim pri Seatu namenili vpoklic, zato preverite, če je bil pri primerku, ki ga kupujete, izveden. Novi žarometi sicer stanejo okoli 750 evrov, komplet za popravilo pa stane pol manj. Nekateri lastniki so poročali tudi o puščanju hladilne tekočine, zato preverite tesnjenje spojev.
VW golf sportsvan 1.4 TSI (2014-2020)
Golf sportsvan, preskušena ikona zanesljivosti, ki je na vrhu tudi v poročilih agencije TÜV, na dolgem testu ni razočaral. Pri Auto Bildu so se z različico z bencinskim motorjem 1,4 TSI vozili celo 150.000 kilometrov, kar je 50.000 kilometrov več kot je na testih običajno. Gre za zelo praktični avtomobil, kombinacijo kombilimuzina in enoprostorca s prtljažnikom, ki sega od 590 do 1.520 litrov, kar je primerljivo z 20 centimetrov daljšim golfom variantom. Testniki so cenili tudi udobne sedeže, radarski tempomat in številne varnostne pripomočke. Edine težave je povzročal menjalnik DSG, pri katerem je dobro preveriti menjave olja.