Podatki sicer veljajo za ameriški trg, a so kljub temu zanimivi. Ameriška analitska hiša J.D Power je namreč med ameriškimi vozniki, ki so v obdobju med junijem 2019 in majem 2020 kupili novi avtomobil, izvedla anketo, kako zvesti so svojim avtomobilskim znamkam.
Izkazalo se je, da imajo najbolj zveste privržence japonske znamke. Med premijskimi znamkami se je namreč na prvo mesto uvrstil Lexus, v kategoriji priljubljenih avtomobilov pa so v ospredju Subaru, Toyota in Honda.
Lexus se je tokrat sicer že drugič uvrstil na prvo mesto po priljubljenosti med razkošnimi znamkami in celo izboljšal lanski rezultat. Lani se je namreč za to, da ostanejo pri Lexusu, odločilo 47,6 lastnikov lexusa, letos pa jih je bilo že 48 odstotkov. S tem se je Lexus uvrstil pred Mercedes-Benz na drugem in BMW na tretjem mestu, v prvi peterici pa sta še Porsche in Audi.
Japonci so v vrhu tudi v kategoriji priljubljenih avtomobilov. V tem primeru je na prvem mestu Subaru, ki je zadržal 60,5 odstotka privržencev, na drugo mesto se je s 60,3 odstotka uvrstila Toyota, ne tretje pa s 58,7 Honda. Zvestoba Subarujevih kupcev je sicer manjša kot lani, Toyoti in Hondi pa je šlo za kanček bolje kot leto pred tem.
Uspeh japonskih znamk sicer ni prišel sam od sebe, saj jo k njemu denimo pripomogla tudi zanesljivost vozil. Na lanski lestvici zanesljivosti potrošniške agencije Consumer Reports so se namreč najviše uvrstile znamke Lexus, Mazda in Toyota. Letos je Lexus uvrstil najviše tudi v študiji agencije J.D Power o zanesljivosti vozil in hkrati dosegel najboljši rezultat med avtomobili v enaintridesetletni zgodovini agencije.