Avto > Iz druge roke
12418 ogledov

Rabljeni: Pet majhnih z največ napakami

Fiat Punto Evo 1.4 Turbo Multiair 16v S&S Sport Andrej Leban
Majhni mestni avtomobili so med najbolj priljubljenimi in njihovega položaja niso omajali niti križanci, saj so razmeroma dosegljivi in lahko opravljajo tudi vlogo družinskega avtomobila. Večinoma so tudi zanesljivi.

A nekateri manj. Nemška organizacija za opravljanje tehničnih pregledov TÜV je v svojem poročilu izpostavila pet majhnih avtomobilov, ki so se izkazali za najbolj nezanesljive. Za njih sicer velja, da so cenovno razmeroma dostopni, vendar se lahko zgodi, da boste ob nakupu prihranjeni denar prisiljeni zapraviti za popravila.

Rabljeni avti Rabljeni Avto 10 najbolj zanesljivih do 5.000 evrov

Povezuje jih namreč ena lastnost: višja stopnja pokvarljivosti v primerjavi z razrednim povprečjem. Organizacija sicer neposredno ne odsvetuje njihovega nakupa, vendar pa v primeru, da jih želite kupiti, svetuje previdnost in preverjanje splošne ohranjenosti in stanja najbolj problematičnih delov.

Fiat punto LPG | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

1. Fiat punto III – koeficient napak 10,5% (povprečno 32.000 prevoženih kilometrov)

Še vedno privlačni fiat punto tretje generacije je največji grešnik v razredu majhnih mestnih avtomobilov. Organizacija TÜV ga je na tehničnih pregledih največkrat zavrnila zaradi težav z zavorami in lučmi. Pogoste so tudi težave z izpušnim sistemom in vzmetenjem. To je veliko pomanjkljivosti celo ob dejstvu, da gre za precej poceni rabljen avtomobil. Dodati velja, da gre za avtomobil, ki je v zadnjih treh letih povprečno prevozil 32.000 kilometrov.

Dacia Sandero 15 let | Avtor: Saša Despot Saša Despot

2. Dacia logan/sandero (B52) – koeficient napak 8,2% (povprečno 36.000 prevoženih kilometrov)

Romunsko kombilimuzino in limuzino ljudje kupujejo predvsem zaradi nizke cene, ki pa pogosto ne more upravičiti pomanjkljivosti. Logan in sandero na nemških tehničnih pregledih najpogosteje padeta zaradi težav z motorjem, menjalnikom in podvozjem. Popravila so lahko zato precej draga. Vendar pa nova generacija obeta več zanesljivosti.

Nissan micra | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban

3. Nissan micra IV (K13) – koeficient napak 7,7% (povprečno 27.000 prevoženih kilometrov)

Kljub drugačnemu slovesu se lahko zgodi, da je tudi japonski avtomobil nezanesljiv, kar dokazuje prejšnja generacija nissan micre. Preprosti zasnovi navkljub je imela težave z uhajanjem motornega olja, šasijo, zavorami in lučmi. To je še toliko bolj presenetljivo ob dejstvu, da je povprečna micra v treh letih prevozila le 27.000 kilometrov.

Suzuki swift | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

4. Suzuki swift II (AZG) – koeficient napak 6,6% (povprečno 35.000 prevoženih kilometrov)

Suzuki swift je že drugi japonski avtomobil na seznamu najbolj nezanesljivih v razredu majhnih mestnih avtomobilov. Četudi je prejšnja generacija zaslovela zaradi živahnosti in nizke porabe goriva, se je tudi izkazala za problematično. Med slabostmi izstopajo predvsem težave z lučmi in zavorami ter uhajanjem različnih tekočin.

Renault clio i feel Slovenija | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

 5. Renault clio IV (BH) – koeficient napak 6,3% (povprečno 36.000 prevoženih kilometrov)

Prejšnja generacija clia je sicer najmanj problematična na tem seznamu, vendar je seznam napak še vedno nad povprečjem. Med pomanjkljivostmi izstopajo predvsem težave z vzmetenjem in zavorami. Preseneti vas lahko tudi z zlomljenimi vzmetmi in pokvarjenimi lučmi.

Komentarjev 3
  • Miro Novak 12:28 28.oktober 2021.

    Seveda med zgoraj omenjenimi ni niti enega nemškega avtomobila. Ti so namreč nepokvarljivi,perfektni, fenomenalni. Vsak berač svojo malho hvali...

  • b33ab25186006cead7364298e6e8c765c70692f1 18:35 24.oktober 2021.

    Toliko neumnega članka pa še ne.Prvo si malo poglejte cene malih Suzukijev v AvtoAktiv.Drugače pa imam že tretjega Suzukija in 2. Swifta... .Lahko samo rečem,da nič od naštetega niti malo ne drži.Avti so nekvarljivi oziroma ga zlepa ne pokvariš, edino ...prikaži več kar so imeli težave "Madžari" z lakom in posledično s prerjavenjem in pri določenih letnikih tovarniška napaka glede sprednjih blažilnikov.Drugače pa nič od nič.Jih vozim že 20 let in verjetno ne bom menjal proizvajalca oziroma znamke.