Na dogodku v okviru mobilnostnega salon IAA v Münchnu je Christian Richter, direktor Global Automotive & Automotive Retail, napovedal, da bo oglasni format "Vehicle Ads" kmalu na voljo v Evropi. Pilotni trg bo Velika Britanija, kjer naj bi Vehicle Ads uvedli še letos. Od tam bo ponudba nato leta 2024 uvedena na preostali del celine. Trenutno so oglasi za vozila na voljo samo v ZDA, Kanadi in Avstraliji.
Oglasi za vozila delujejo podobno kot že uveljavljeni nakupovalni oglasi za druge izdelke, od zabavne elektronike do oblačil. Če kupec avtomobila išče posamezen model vozila in tudi letnik izdelave vozila, to vnese v iskalno vrstico. Ustrezni avtomobili iz njegove regije in razpoložljiva vozila bodo nato prikazana neposredno v rezultatih iskanja. Poleg slik se bodo pokazali podatki o lokaciji, znamki, modelu, ceni in prevoženih kilometrih. S klikom na oglas boste vodeni neposredno do ponudnika, saj se sam Google izrecno ne želi spuščati v samo trgovanje z vozili. Obstoječim prodajalcem bodo na ta način zagovorili nov vir prometa.
Poleg trgovcev in proizvajalcev so ciljna skupina ponudbe platforme za prodajo rabljenih vozil na spletu. Oglasi za vozila so še posebej dobro sprejeti na platformah v ZDA. Zelo dober je tudi odziv trgovcev. Skupini Asbury, eden največjih ameriških trgovcev na drobno, je na primer uspelo povečati število pretvorb (koliko obiskovalcev spletne strani cilj tudi opravi) za 35 odstotkov.