Vse se je začelo na poti na prvomajski oddih okoli 9.00 zjutraj na eni od bencinskih črpalk na avtocesti v bližini Bologne. Bralka, ki želi biti neimenovana, se je skupaj s prijateljico, s katero je potovala na prvomajski oddih, s prazno posodo za gorivo ustavila na bencinski črpalki Esso. Gre za mrežo priznanih bencinskih črpalk, kjer se vsaj dan ustavi na tisoče voznikov, da bi natočili gorivo v svoja vozila.
»Bencinska postaja ob avtocesti je bila urejena. 50 metrov stran je bilo gostišče. Bilo je veliko ljudi. Za polnjenje posode z bencinom se nama je ponudil kar uslužbenec bencinske črpalke. Posoda z gorivom je bila skoraj prazna, zato sem rekla, da naj toči za 50 evrov bencina. Cena za liter je bila dva evra.«
Hitrost je kar naenkrat začela hitro padati
Po plačilu sta se odpeljali naprej po avtocesti, a je avtomobil hitro nakazal, da dolgo ne bo šlo več naprej. Ko je naša sogovornica zapeljala na prehitevalni pas, je avtomobilu začelo zmanjkovati moči.
»Kar naenkrat je hitrost začela padati iz 130 km/h na 110 km/h, potem na 90 in nato na 70 km/h. Bilo je, kot bi želela pospešiti v strm klanec. Avto se ni odzval. Na srečo sem lahko varno zapeljala na odstavni pas, kjer sem ustavila vozilo,« težave opiše sogovornica, ki je nato poklicala asistenčno službo. Prišli so že po 10 minutah, a kot so ji razložili, je morala, da ji ne bi bilo treba stroškov kriti samoplačniško najprej v Slovenijo poklicati svojo zavarovalnico, da je potrdila kritje stroškov.
Po uri in pol čakanja je prišla nato avtovleka, ki je avto odpeljala na najbližji pooblaščeni Citroënov avtoservis. »Tam so bili vsi zelo ustrežljivi in prijazni, ko sem jim povedala, kaj se je zgodilo, pa so takoj posumili, da je verjetno nekaj narobe z gorivom. Ustrašila sem se, da je v posodo za gorivo stekel dizel in ne bencin, a sem imela na srečo pri sebi račun, kjer je pisalo, da smo točili bencin.«
Na servisu so nato izpraznili vsebino posode. Takoj je bilo jasno, da je za okvaro krivo gorivo, ki to ni bilo. V posodi, kamor so pretočili izpraznjeno vsebino iz rezervoarja je bilo tretjino bencina in dve tretjini vode. »Na servisu so bili šokirani. Dejali so nama, da se to v Italiji ne dogaja, sploh ne na avtocesti,« pravi sogovornica, ki je dejala, da sta imeli srečo v nesreči, da je del avtoceste, kamor sta zapeljali imel odstavni pas, saj drugače avtoceste nimajo niti varnostne ograje.
Na servisu ogorčeni
»Na servisu so takoj naredili »škandal«, poklicali so na bencinsko črpalko in jim sporočili, naj zaprejo mesta za polnjenje z gorivom, saj bi verjetno na servis dobili še več drugih vozil, ki bi tam točila gorivo. Imeli sva tudi srečo, da sva zahtevali račun, saj sva plačali kar zaposlenemu, ki nama je sam natočil gorivo v rezervoar. Ne vem, kaj bi bilo, če ne bi imeli računa. Preden sva točili, sva imeli tudi povsem prazno posodo z gorivom. Morda bi, če bi samo dotočili, avto izdihnil kasneje,« nadaljuje zgodbo.
Na servisu so nato bencin, primešan vodi, nalili v plastične posode kot dokazno gradivo. Pojasnili so, da ga bodo hranili 10 dni kot dokaz, da lahko poravnalni postopek izvedeva do konca. Na bencinsko črpalko so sporočili, da se bova kasneje, ko bodo avto popravili, oglasili z dokazom. Avto so popravili do štirih popoldan, opravili še testno vožnjo, da so se prepričali, da je z njim vse v redu in sogovornici svetovali, kam naj gre točit gorivo. »Namesto, da bi že zdavnaj prišli na cilj, sva ob petih popoldan šele dobili nazaj svoje vozilo. Odpravili sva se na bencinsko črpalko, kjer so naju takoj prepoznali. Water – gas (voda – bencin), so nama dejali in nama dali za izpolnit obrazec za pritožbo. Obrazec je bil v italijanskem jeziku, sami pa niso znali niti besede italijansko. Niso imeli niti angleškega obrazca. Nič nisva razumeli, po dolgem dnevu na servisu pa sva bili tudi že čisto iz sebe,« pravi bralka, ki je dodala, da na srečo niso nič komplicirali in niso niti poskušali zanikati, da to ni njihovo gorivo. Obrazec so podpisali in se tem priznali vso krivdo ter se zavezali, da poravnajo vse stroške. To je 150 evrov za vlečno službo, 480 evrov za popravilo vozila in še račun za točenje goriva v višini 50 evrov.
Avto še enkrat na servis
Zanimivo je bilo, da je bencinska črpalka še naprej obratovala. Po besedah sogovornice so zaprli le polnilni mesti številka 6 in 7, kjer je točila gorivo. »Na servisu sem opazila še druga vozila s slovenskimi registrskimi oznakami, ki se jim je isto pokvaril avto. Na podlagi tega, da je to prvi servis za omenjeno bencinsko črpalko, sva s sopotnico sklepali, da imamo iste težave.«
Popotnici sta morali na koncu prespati pred ciljem, ki sta si ga zadali za prvi dan. Na srečo je šlo vse naprej po načrtu, avto ju ni pustil na cedilu, sta pa vedno, ko sta se ustavili na bencinski črpalki, točili s cmokom v grlu. »Raje sem posodo z gorivom polnila po 20 evrov, ne polno,« zaključuje sogovornica, ki bo preventivno avto odpeljala na servis še v Sloveniji.
Kaj to je zgodba v stilu kurcenja k si lahko privoscim tankat po vec kot 2€ Za liter??!!?? Kdo za vraga gre tankat sam 24litrou…in to niti ne delec od slovenije v casu, ko smo mel se dosti bl ugodno… ...prikaži več ceno! Itaq pa se obvezno se pohvalt na poti na dopust! Drugace se pa to tid pri nas dogaja in nic posebnega…zlijes liter motornega olja zravn in pici dalje.
Ja,žal pohlep za denarjem nima meja in poznam kar nekaj prevoznikov,ki so vešči med potjo zamenjati liter goriva za liter vode,seveda v večjih količinah,potem pa nastradajo nič krivi kupci......