Šef oblikovanja pri Hyundaiu Luc Donckerwolke pravi, da bodo imeli materiali prihodnosti vsaj dve funkciji. Kot primer izpostavlja barvo na avtu, ki ima zdaj estetsko in zaščitno funkcijo. Hyundaijevi razvojniki pa delajo na novi vrsti, ki bi hkrati pomagala tudi polniti baterijo, saj bi delovala kot nekakšna velikanska sončna celica.
Na ta način bi avtomobil pomagal podaljšati doseg oziroma zmanjšati pritisk na velikost baterij. Donckerwolke je dejal, da na ideji delajo "intenzivno", a ne more napovedati, kako blizu serijske izdelave je. Že to, da je s tem prišel v javnost, pa dokazuje resne namene.
Za Autocar je Donckerwolke povedal še, da bo nove vlogo dobili tudi notranji materiali. "Vsi materiali bodo funkcionalni. Med sebojh bodo komunicirali in imeli poleg osnovno še dodatno vlogo," je dejal. Približno kaj misli, lahko zadnje čase opažamo pri razvoju notranje ambientalne razsvetlitve, ki pa hkrati prevzema tudi funkcijo opozarjanja voznika na nevarne situacije.
Eden tistih, ki so pustili globoko sled
Izkušeni Luc Donckerwolke je eden najbolj cenjenih ljudi v sodobni avtomobilski krajini. Kariero 55-letnega belgijskega oblikovalca krasijo takšni modeli, kot so prva generacija škode octavie in fabie, pa lamborghini murcielago in gallardo ter kompletna preobrazba oblikovanja pri Seatu pred dobrim desetletjem.
Leta 2015 v času dieselgata je zapustil koncern VW in postal šef oblikovanja pri Hyundaiju in premijski znamki Genesis, kjer je med drugim vodil oblikovanje hyundai kone in tucsona zadnje generacije. Med zelo odmevnimi projekti je tudi pred kratkim predstavljeni ioniq 5.
Pred enim letom je zaradi osebnih razlogov, tudi zdravstvenih, začasno odstopil s položaja glavnega oblikovalca, a so ga pri Hyundaiu že jeseni uspeli zvabiti nazaj.