Hyundai je drugo generacijo i10 predstavil leta 2013, leta 2016 pa ji je namenil manjšo prenovo. Zdaj je čas za naslednika. Pričakovano je avtomobil oblikovno bolj podoben večjim modelom južnokorejskega proizvajalca avtomobilov, pri čemer najbolj izstopa maska vozila in novi žarometi. Pri Hyundaiu ob novi zunanji podobi in oblikovno novi potovalni kabini izpostavljajo še modernost pri povezovanju.
Veliko funkcij bo možno nadzorovati kar preko mobilnega telefona, s čimer naj bi bil med vodilnimi v razredu.
V kabini je napredni multimedijski sistem z 8-palčnim zaslonom na dotik. Del opreme bo kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, možnost brezžičnega polnjenja telefona, Apple CarPlay in Android Auto, kot tudi številni varnostni sistemi za pomoč vozniku (sistem samodejnega zaviranja v sili, sistem za prepoznavo pešcev, sistem za opozorilo pred nenamernim zapuščanjem voznega pasu brez vklopljenega smernika ...).
i10 je v primerjavi s predhodnikom znotraj nekoliko prostornejši, saj so medosje raztegnili za štiri centimetre. Avtomobil je za dva centimetra tudi širši. Prostornina prtljažnika je 252 litrov.
V motorni ponudbi bo 1,0-litrski trivaljni motor s 50 kilovatov moči (67 KM) in 96 Nm navora (v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom oziroma robotiziranim menjalnikom z enakim številom prestav), kot tudi 1,2-litrski štirivaljni motor, ki razvije 64 kilovatov moči (87 KM) in 118 Nm navora. Kasneje bo kupcem na voljo tudi različica na plin (LPG).
Hyundai i10 naj bi se na evropskem trgu pojavil v začetku leta 2020.