Pri Hyundai so za zdaj objavili le zadnji konec svojega baterijskega vozila, ki ga bodo uradno razkrili januarja v Južni Koreji, v Evropi pa ga bomo videli marca na avtomobilskem salonu v Ženevi.
Ioniq bo kot prvi avtomobil na svetu ponujal tri različne tipe elektrifiricanega pogona v eni obliki. To omogoča povsem nova, Hyundaijeva platforma, ki omogoča uporabo različnih tipov pogona. Tako bo na voljo kot povsem električni avto, kot priključni hibrid ali pa kot hibrid.
Tehnološko napreden avtomobil
V primeru drugih dveh bo elektriki pomagal še motor na notranje zgorevanje, omenja se 1,6-litrski GDI štirivaljni bencinski motor z 77 kilovatov moči (105 KM) in 146 Nm navora, ki bo služil kot generator po sistemu podaljševalnika dosega. Elektromotor bo premogel 33 kilovatov moči (44 KM), baterija je litij-ionska, menjalnik pa samodejni z dvojno sklopko. Neuradno naj bi bila poraba v kombiniranem ciklu 4,5 litra na 100 kilometrov poti.
Avtomobil bo imel med drugim led polna svetila, notranjost bo minimalistična, a tehnološko napredna - z digitalno armaturno ploščo in velikim ekranom občutljivim na dotik. Hyundai je za svoj baterijski avtomobil na novo razvil krmilni mehanizem z novim volanom z ravnim spodnji delom, parkirna zavora je električna, da gre za "ekološko" vozilo opozarjajo v modro barvo obarvani detajli.