Trivratni model je v primerjavi s petvratnim na zunaj konkretno spremenjen. Športne, dinamične linije, z bolj agresivno masko motorja z izrazito športno režo, novim spojlerjem na zadku, novimi platišči, 17-palčnimi kolesi in novo ekskluzivno oranžno barvo, nakazuje, da so ciljna publika mlajši, ki ne potrebujejo dodatnih bočnih vrat.
Kljub vsem prtljažnik ostaja s 336 litri prostornine zajeten za B avtomobilski razred in celo za 10 litrov večji od tistega pri kombilimuzini. Potovalni prostor je povzet po kombilimuzini, oranžna notranjost pa je namenjena zgolj i20 coupeju.
Nov trivaljni turbo motor
Eduardo Remairez, glavni Hyundaijev oblikovalec v evropskem oblikovalskem centru, kjer je bil avtomobil tudi razvit, je o obliki novinca dejal: "z novo vizualno podobo in agresivnim prednjim delom smo želeli pokazati, da ima vozilo karakter dinamičnega vozila."
Pod motornim pokrovom bodo imeli mesto 1,25-litrski in 1,4-litrski bencinski agregat, ter 1,1-litrski in 1,4-litrski dizelski motor. Kasneje leta 2015 bodo v motorno dodali tudi 1,0-litrski turbobencinski tirvaljnik.
Gre za prvo generacijo malih turbomotorjev, ki bo po zagotovilih Hyundaija zagotavljal agilno vožnjo in nizke emisije CO2. 1,0-litrski GDI motor bo na voljo v dveh različicah, z 73 kilovatov moči (99 KM) in 90 kilovatov moči (123 KM).
Prenovljeni i40 in i30, novi i30 turbo
Hyundai je oblikovno in tehnološko prenovil tudi modela i30 in i40, največja novost je različica i30 turbo. Poganjal jo bo 1,6-litrski turbobencinski štirivaljni motor, ki razvije največjo moč 137 kilovatov (186 K), ki v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v osmih sekundah, najvišja hitrost je 219 km/h.