Audi je s tehnologijo vgrajeno v model RS7 demonstriral, kaj zmore njihova tehnologija in kako so pripravljeni na prihod avtomobilov, ki vozijo sami.
Dirkaških ambicij niso izrazili, pa čeprav je vozilo s športnim programom v kombinaciji z novo tehnologijo izkoristilo vsak centimeter steze, uporabilo najbolj idealno linijo, vedelo je, kdaj je zadnji čas, da lahko še na polno zavira, omogočeno je bilo najboljše pospeševanje iz ovinka.
Elektronika ne sodi v dirkaški šport
Slovenski aktualni reli prvak Aleks Humar meni, da je nemogoče, da bi v prihodnje avtomobili dirkali brez voznika: "To je tako, kot če bi se otroci igrali z avtomobilčki. Kdor bi izdelal boljši program, bi zmagal.“
Sistem, ki ga je predstavil Audi dirkačem ne bi bil v večjo pomoč pri testiranjih, kot so današnji simulatorji, morda bi mu lahko le dokazal, koliko rezerve v svoji vožnji še ima in kako hitro je možno odpeljati krog.
GPS bi v reliju težko zamenjal sovoznika
Humar ima srečo, da se reli razlikuje od formule 1. "Dejansko v reliju nimamo skoraj nič elektronike, razen kar zadeva delovanje motorja. WRC je šel v tej smeri, a so se kmalu vrnil na staro dobro mehaniko,“ poudarja državni reli prvak, ki si ne predstavlja, da bi njegovega navigatorja v reliju zamenjala GPS naprava: "To bi bilo možno, če bi izboljšali hitrost branja ovinkov iz navigacije. V praksi pa menim, da je težko nadomestiti sovoznika. Posebno pri reliju kjer se hitrostne preizkušnje vozil dvakrat, pogoji na stezi pa se iz vožnje v vožnjo spreminjajo."