Na prenovljeni hondi CR-V je najbolj očem izpostavljena značilna maska hladilnika, ki je ni kopiral nobeden od proizvajalcev. Zakrivljen pokrov motorja dobro sovpada z masko. Zadek je mišičast, odbijači pa veliki. Oblikovno je CR-V edinstven v segmentu SUV-vozil. Vtis bi bil še boljši, če bi bila platišča 18-palčna, kar bi še poudarilo robustnost, tako pa 17-palčna platišča vozilo na videz nekoliko pomanjšajo.
Pregledna in kakovostna notranjost
Notranjost je že na prvi pogled oblikovana kakovostno in ergonomsko, kot smo spoznali po testni vožnji, pa je tudi funkcionalna in pregledna. Ponoči oči ne bodo trpele zaradi blažilnega učinka modre osvetlitve. Hvalimo tudi udobje, SUV je nekakšna kombinacija terenskega vozila in limuzine. Prostora za roke, noge in glavo je dovolj tako na prednjih sedežih kot nagibni zadnji klopi in prtljažniku, ki se lahko raztegne od 524 do razkošnih 1532 litrov, ko podremo zadnje sedeže. Za nameček je bil testnik opremljen z najbogatejšim paketom opreme v ponudbi executive. Tako bo med drugim potnike razvajala dvoobmočna klimatska naprava, kombinacija usnja in alkantare, ksenonski žarometi in oblilica varnostne opreme.
Avtomatski menjalnik ne prepriča
Na testni hondi CR-V smo se osredotočili na največjo novost, to je kombinacija avtomatskega menjalnika in 2,2-litrskega dizelskega agregata (110 kW/150 KM), ki je v primerjavi s predhodnikom pridobil na konjenici (+10) in navoru, zdaj 350 Nm. Petstopenjski samodejni menjalnik nas ni prepričal. Pospeševanje je zgolj povprečno, saj so razmerja med prestavami občutno prevelika, poraba pa je bila tudi zaradi tega na testu visokih 7,9 litra pri mešanem ciklu in kar 9,9 l/100 km pri mestni vožnji. Motor sicer deluje uglajeno in mirno, zato ga priporočamo bolj umirjenim voznikom, ki se raje prepustijo udobju na daljših potovanjih, kjer vas tudi vožnja čez luknje zaradi uravnoteženega vzmetenja ne bo zmotila. Štirikolesni pogon moč usmerja na prednji kolesi, v primeru zdrsa pa se do 35 odstotkov moči prenese na zadnji kolesni par. V praksi to pomeni, da CR-V ne spada med klasične hribolazce, bo pa dovolj za gobarjenje ali lažje terenske podvige.
Če se odločite za nakup, boste za testni model odšteli 34.980 evrov, kar je povsem v razrednem povprečju.
Podatki o vozilu: (Honda CR-V 2.2 i-DTEC executive avt.)
Motor: 2.199 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 110 kW (150 KM)/pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 350 Nm/pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,9 l/100 km (mešani cikel), 195 gramov CO2
Zmogljivosti: 187 km/h, 10,6 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.570x1.820x 1.675, medosna razdalja 2.630, prtljažnik (v litrih): 524-1532
Cena: 34.980 EUR