In izziva se je osem dvočlanskih ekip lotilo resno. Skoraj 100-kilometrska trasa je bila sestavljen iz vožnje po Ljubljani, avtocestne vožnje od Ljubljane do izvoza za Logarsko dolino in za konec vožnje po regionalni cesti do Ljubnega pri Savinji. Nadmorska višina na cilju je bil več kot 100 metrov nad tisto na startu v Ljubljani, čas vožnje pa omejen, tako, da smo morali na avtocesti voziti s hitrostjo ne manjšo od 100 km/h, da smo bili še pravočasno v cilju.
Skoraj deset km "jadrali" na elektriko
C-HR je klasični hibrid, kar pomeni, da elektromotor pomaga bencinskemu motorju pri speljevanju in pospeševanju, v določenih razmerah, ko je baterija dovolj polna, pa zmore povsem brez emisijsko vožnjo. Po mestu, kjer so hitrosti pri premikanju med semaforji manjše od 60 km/h smo lahko veliko časa in poti prevozili povsem na elektriko. Tako je po dobrih sedmih kilometrih vožnje po Ljubljani potovalni računalnik kazal povprečno porabo bencina 3,7 l/100 km. Ko smo zapeljali na avtocesto se je poraba razumljivo povečevala, vse do predora Trojane, ko se cesta proti Vranskemu prevesi navzdol. Takrat smo skoraj 10 kilometrov pri hitrosti 100 km/h jadrali skoraj brez porabljene kapljice bencina. Porabo smo nato na regionalni cesti proti Ljubnemu v Savinji ob stalnem vzpenjanju ukrotili do povprečja 3,9 litra na 100 kilometrov. To je bilo dovolj za drugo mesto, malenkost pred nami je bila ekipa Volana.
Hibridi še vedno le alternativa
Pri Toyoti tudi s takimi dogodki želijo Slovencem približati alternativo, kar hibridi še vedno so, če gledamo celoten trg vozil. Toyota je edina znamka, kjer na prvo mesto postavlja hibridna vozila in ne dizelska ali izključno bencinska vozila. Tako je 30 odstotkov vseh novih yarisov pri nas hibridov, aurisov je hibridnih skoraj polovica vseh na novo prodanih v letu 2017, C-HR-jev 55 odstotkov, pri modelu RAV4 pa je penetracija hibridov kar 80 odstotna.
Tako bo letos tretjina vseh prodanih Toyotinih vozil v Sloveniji hibridov, leta 2018 pa naj bi bile štiri od desetih Toyotinih vozil pri nas hibridi. To pomeni, da je cilj japonskega proizvajalca vozil v Sloveniji leta 2018 prodati 920 hibridnih vozil. Pri Toyoti pravijo, da največ vozil prodajo na račun informacije „od ust do ust“. Najboljši „promotorji“ so lastniki hibridnih vozil.
Hibridna ofenziva
Naslednje leto bo pri Toyoti vladalo veliko zatišje, če govorimo o novih ali prenovljenih modelih. Na trg prihaja le prenovljeni aygo, leta 2019 pa sledi ofenziva novih modelov, vključno z novim aurisom, ki bo tretji model izdelan na novi modularni platformi, sledil pa mu bo novi RAV4.
Prava hibridna ofenziva se začenja leta 2020, ko naj bi bili vsi Toyotini hibridi na volj otudi kot priključni hibridi.
Zgleda da je Toyota zakupila pol vašega cajtenga.... Kar se hibridov tiče ga moraš kupit, potem pa vidiš da le ni vse tako kot obljubljajo. Me prav zanima kakšni bodo rezultati po NEDC.....