Spet je tisti čas v letu, ko se na Koroško od blizu in daleč zlivajo nepregledne kolone tunirane pločevine, v veliki večini z znakom VW ali štirih krogcev na motorni maski.
Zadnja leta nekdaj samostojni festival izdatno izkoriščajo tudi pri koncernu, saj na njem predstavljajo svoje bolj ali manj verjetne športne kreacije prihodnosti.
Ena izmed tistih izvedenk, ki bodo že kmalu tudi zares na cestah, pa je GTI clubsport. To bo najmočnejši serijski golf GTI doslej in bo zapolnil praznino, ki zeva navzgor do huliganskega golfa R.
V primerjavi z običajnim golfom GTI ima koncept unikatno in bolj mišičasto oblikovan prednji del, medtem ko so ohišja zunanjih ogledal, prednji in velikanski zadnji spojler ter zadnji difuzor in pragovi v črni barvi. Nameščena so 19-palčna platišča, kako se koncept od serijskega GTI-ja razlikuje v notranjosti, za zdaj še ni znano.
Trovratnik ima pod motornim pokrovom dodatno s steroidi napolnjeni dvolitrski bencinar, ki zmore 194 kW (264 KM), v krajšem obdobju overboosta za nagla pospeševanja pa celo 214 kW (291 KM). To pa je precej več od originalnega GTI, ki ima na zalogi 162 oziroma 169 kW v različici Performance, ter le še korak stran od golfa R z 221 kW (300 KM). In da, golf GTI je s tem vrgle jasno rokavico meganu RS in druščini, ki je doslej z močjo motorja ni dosegal.
Natančni podatki, kako se vsa ta moč izraža na asfaltu, bodo znani šele na festivalu, je pa pričakovati pospešek do prve stotice izpod 6,5 sekund.
Golf GTI clubsport ima seveda jasen namen, saj naj bi jasno nakazoval, kako bo prihodnje leto izgledala jubilejna različica golfa GTI. Minevalo bo namreč 40 let od začetka legende.
dezurni@zurnal24.si