Pri Googlu so se za objavo podatkov odločili potem, ko so pri tiskovni agenciji Associated Press poročali, da so v bila Googlova vozila v Kaliforniji od septembra lani vpletena v tri prometne nesreče.
Googlov vodja projekta samovozečih avtomobilov Chris Urmson je na spletu zapisal: "Manjše nesreče, malo zvite pločevine, nihče ni bil poškodovan." Dodal je, da so vozila z avtopilotom do sedaj prevozila že skoraj milijon testnih kilometrov.
Avtomobil se nikoli ne utrudi
Še več, pri Googlu trdijo, da naj bi bile nesreče posledica človeškega dejavnika. Vodilni pri internetnem velikanu še vedno trdijo enako, kot pred leti, ko so začeli s projektom in zapisali: "Avtonomno vozilo lahko spremlja vse te stvari naenkrat, kar je nekaj, česar človek preprosto ne more – pri tem pa se avtomobil nikoli ne utrudi ali izgubi zbranosti."
V primeru nesreč je dobavitelj delov za vozila Delphi Googlu poslal poročilo o nesreči, a pri Googlu niso te navedbe niso podrobneje obrazložili. Zato pomanjkanje preglednosti razburja kritike samodejne vožnje. John Simpson, vodja neprofitne potrošniške organizacije Watchdog meni, da bi morale biti podrobnosti o nesrečah s samovozečimi vozili javne. "Ljudje morajo vedeti, kaj se dogaja. Potnike bodo prevažali avtopiloti. Kaj se bo zgodilo v primeru izgube nadzora?"
Delphijevo poročilo o nesreči sicer razkriva, da je bil samovozeči audi SQ5 zmerno poškodovan, ko se je ob zavijanju v levo zaletel v drugo vozilo. Pri tem potrjujejo, da ni bil vklopljen avtopilot.
V petih drugih organizacijah, ki imajo dovoljenje za testiranje samovozečih vozil ne poročajo o nesrečah. Skupno je licenciranih za vožnjo po cestah z z avtopilotom licenciranih 48 vozil.
meh... več bo teh piksn na cesti, več bo nesreč