Kot je po včerajšnjem sestanku v Parizu pri predsedniku Francije Emanuelu Macronu povedal slovenski premier Robert Golob, ni o prihodnjem angažmaju francoskega velikana Renaulta v Sloveniji še nič odločenega. Kolikor ve, je ravno v teh dneh delegacija francoskega podjetja v Sloveniji. Tako bodo prihodnji dnevi oziroma tedni pokazali, kako naprej, je povedal premier.
Premier je dodal, da je še prezgodaj govoriti o tem, ali bo Renault, ki je v 15-odstotni državni lasti, nov mestni električni avtomobil proizvajal v Revozu.
Glede tega, ali bi lahko zvišanje davka od dohodkov pravnih oseb, ki ga prinaša novi zakon o obnovi in razvoju, vplivalo na odločitev Renaulta, je dejal, da mu tega vprašanja ni zastavil še noben tuji vlagatelj, ki se trenutno zanima za naložbo v Sloveniji.
S predsednikom Macronom sta sicer govorila o poglobljenem sodelovanju na štirih področjih. Poleg avtomobilske industrije so to še energetika, vesoljske tehnologije in logistika, je poročal STA.
Twingo bi pomenil velikansko spodbudo za Revoz
Kot je znano, je Renault nedavno predstavil koncept novega mestnega električnega avtomobila z imenom twingo in ob tem zaradi vpadljive oblike ter napovedi glede tehnologije požel veliko pohval. Stal bo okoli 20.000 evrov, kar je manj, kot danes stanejo najcenejši električni avti v ponudbi.
Revoz je že vrsto let eno največjih slovenskih izvoznih podjetij, ki neposredno in posredno zaposluje na tisoče ljudi.
V Renaultu so ob predstavitvi tega za znamko izredno pomembnega projekta povedali le, da bodo twinga izdelovali "v Evropi." Dobro obveščeni Automotive News Europe pa je poročal, da bodo twinga tudi ob prehodu izključno na električni pogon zelo verjetno še naprej izdelovali v tovarni Revoz. Tam so se takrat zavili v molk oziroma so pojasnili, da ni o prihodnosti tovarne, ki danes dela le s tretjinsko obremenitvijo, še nič določenega.
Renault je sicer med obsežnim prestrukturiranjem svojih operacij ločil razvoj električnih in klasičnih vozil. Proizvodnjo že napovedanih baterijskih vozil je praktično v celoti koncentriral v Franciji, medtem ko naj bi tiste na klasični pogon izdeloval tudi drugje po svojih tovarnah in morda ob pomoči zunanjih partnerjev.
Pred dnevi je sicer odmevala vest, da je Renault v pogovorih z Volkswagnom glede sodelovanja pri razvoju zelo drage platforme, na kateri bodo izdelovali twinga in morda tudi Volkswagnov model. Pogovori pa so še v začetni fazi, je poročal Reuters.
Na fotografiji je trenutek, ko Macron vpraša Goloba, če bi za kakšno urico zamenjala partnerici...
20000 eur dati za igračko,ne hvala