Avto
8 ogledov

Glamur, Luksuz, Kakovost bivanja

GLK že v serijski opremi prinaša obilo luksuznih dodatkov, zato tudi cena, ki se
1/29
Žurnal24 main
Potem ko je osvojil srca mnogih Američanov in Američank, so svojega najmanjšega terenca na tržno pot poslali še na staro celino in sedaj tudi na to stran Alp.

Kompaktni luksuzni terenec, kot mu pravijo, meri v dolžino 4,53 metra, v višino ga je za 1,7, v širino pa 1,84 metra, to pa ga postavlja ob bok tekmecem, kot so BMW X3, Audi Q5, Volvo XC60 in podobni. Oblikovno gre v korak s smernicami izdelkov s trikrako zvezdo na motornem pokrovu, ga pa zaznamujejo prisekane poteze in oglate linije. Na boku opazovalec najprej opazi poudarjene in izbočene blatnike. Platišča lahko merijo vse do premera 20 palcev, so pa v osnovi že 17-palčna in iz lahke litine. Na zunanjosti poleg velikih steklenih površin izstopa še količina uporabljenega kroma, ki naredi avto prestižen.

Tekmec X3, Q5 in XC60 ima veliko atributov. © Miha Pečoler

 
Udobna podobnost s C-jem
Notranjost je zmes prijemov, uporabljenih pri aktualnih Mercedesovih modelih, še najbolj pa mu je blizu notranjost razreda C, s katero si deli največ elementov. Zadnje velja za volanski obroč, ki je pri športnem paketu edition1 prisekan, stopalke so lahko odete v nerjaveče jeklo, voznik pa lahko prestavlja tudi na volanu. Podobnost s C-jem se nadaljuje na sredinski konzoli in seže preko ročice menjalnika, pri vseh različicah je ta že v seriji 7G-tronic samodejen, vse do kontrolnika Command, preko katerega narekujete delovanje avdioenote, pod katero se na željo kupca podpiše tudi sam Harman Kardon, in navigacijske naprave.


Sedeži so športni, udobni, možnosti izbire voljnega usnja, alkantare ali kombinacije obojega je veliko, najbolj zahtevnim je namenjeno usnje tipa designo. Na zadnji klopi je dovolj prostora za dve odrasli osebi, tretje vrste ni in je po besedah uvoznika ne bo. Prtljažnik je dovolj prostoren za potrebe povprečne družine, po želji pa je upravljanje prtljažnih vrat avtomatsko.

Omeniti velja še varnostne sisteme, ki jih pri GLK ne manjka: sistem PRE SAFE,  ADAPTIVE BRAKE za lažje speljevanje na klancu, AGILITY CONTROL  s prilagodljivim delovanjem blažilnikov ter paketa offroad in športni paket.

 
Za zdaj troje agregatov

Motorno paleto za zdaj sestavljajo trije motorji: 320 CDI, 280 in 350, ki razvijejo 165, 170 oziroma 200 kW. Aprila prihodnje leto se jim bo pridružil še najmanjši in za naš trg najbolj zanimiv, 220 CDI s 125 kilovati. Ta bo nekoliko kasneje dobil prostor tudi v modelu bluetec hybrid, ki bo na trg prišel po letu 2010. Osnovni motor GLK požene do končnih 205 km/h, od 0 do 100 km/h pospeši v vsega 8,8 sekunde, v povprečju pa ne porabi več kot 6,9 litra plinskega olja in v ozračje v povprečju izpusti le 169 gramov škodljivih emisij CO 2. Močnejši od obeh bencinarjev doseže končno hitrost 230 km/h, stotico na merilniku pa prekrije v 6,7 sekunde. Povprečna poraba, ki jo obljublja proizvajalec, tudi pri tem motorju znaša dokaj zmernih 10,4 litra.

Letošnja kvota že skoraj prodana
Uvoznik poudarja, da so GLK-ji že v osnovi nadpovprečno založeni z opremo in z ozirom na to povsem cenovno primerljivi s konkurenco. Cene se začnejo pri 43.200 evrih za različico 220 CDI blue efficiency, 320 CDI stane 49.080 evrov, na bencinski strani 46.650 evrov različica 280, najdražja pa je 350, za katero more stranka odšteti najmanj 49.320 evrov. Uvoznik načrtuje, da bo letos prodal 25 GLK-jev, in trdi, da mu je to praktično že uspelo, prihodnje leto pa bi naj prodaja znašala 120 vozil.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.