V prometu smo velikokrat v situaciji, ko nam večje vozilo pred nami zakriva pogled naprej. In ko vozilo pred tem velikim vozilom začne nenadoma sunkovito zavirati ... Ko zagledamo zavorne lučli na vozilu pred nami, je lahko že prepozno.
-
več o sistemu v zgornjem videu (v angleščini)
Pri Fordu trdijo, da razvijajo rešitev, ki bo temeljila na nekoč očitno povsem običajnem komuniciranju med vozili (V2V). Fordov sistem elektronske zavorne luči se sproži, ko voznik v nepričakovani situaciji močno pohodi zavoro. Takrat začne vozilo prek brezžične komunikacije sporočati vozilom za seboj, kaj se je zgodilo. Če so avtomobili zadaj opremljeni s podobno tehnologijo, jim začne na armaturni plošči utripati lučka, ki opozarja na nevarno situacijo spredaj, tako da vozniki lahko takoj začnejo zavirati, četudi so še za ovinkom ali za kakšnim tovornjakom.
Nekaj podobnega je že razvil tudi Mercedes-Benz, le da njegov sistem komunicira tudi z infrastrukturo in opozarja druga vozila na morebitne nesreče, slabe razmere na cesti ali morebitne ovire. Slaba lastnost teh tehnologij je, da morajo biti z ustreznim sprejemnikom in oddajnikom opremljena vsa vozila, da bo zares učinkovita.