Tourneo custom ima prostora za od osem do devet potnikov, na voljo pa bo z dolžino 497 ali 534 centimetrov. Njegov dinamičen videz je odkrit izziv tekmecem, tudi znotraj pa so se tovornjakarski časi poslovili.
Delovni prostor za voznika je namreč urejen tako kot v avtomobilih, dodan je sync sistem za povezovanje brezžičnih naprav in pomočjo v sili, motorji bodo imeli sistem stop&start, ne bo manjkala kamera za vzvratno vožnjo in nadzor voznikove zbranosti, veliko bo tudi pasivne varnosti v obliki blazin in zaves. Uporabljeni materiali so visoke kakovosti, prilagajanja vozniku in potnikom je veliko, obljubljajo.
Za pogon bo skrbel 2,2-litrski dizel v treh različicah s 73 kW (100 KM), 92 kW (125 KM) in 114 kW (155 KM). Sistem start&stop je serijski, poraba pri najšibkejšem pa 6,9 litra in 182 g CO2.
Tourneo custom bo po aprilski predstavitvi v Birminghamu na prodaj v drugi polovici leta. Izdelovali ga bodo v Turčiji.