Ford je v Londonu razkril novo generacijo focusa, ki v središče postavlja športno-dinamično obliko in polavtonomno vožnjo. Pri Fordu so razkrili petvratno kombilimuzino in karavana, na avtosalonu v Šanghaju na Kitajskem pa sledi še premiera limuzinske različice.
Četrta generacija focusa temelji na povsem novi C2 arhitekturi, s katero avtomobilski proizvajalec računa, da bo privarčeval veliko denarja. Predvsem zato, ker so poenostavili proizvodnjo, platforma pa omogoča izdelavo posebnih različic za točno določene trge, od Evrope, Kitajske do ZDA.
"Uspešno strategijo One Ford uspešno razvijamo naprej in iščemo nove načine za ustvarjanje športne platforme za mala vozila, po katerih smo postali znani in priljubljeni med kupci," je dejal Jim Farley, vodja za globalne trge pri Fordu.
Tako kot pri fiesti bo na voljo več različic, od crossoverskega modela active do prestižnega vignale, titanium ali športne ST različice.
Ford je že razkril cene za britanski trg, kjer prodajajo največ svojih vozil v Evropi. Začetna cena za Britance bo 19.900 evrov. Vse različice novega focusa so bile razvite in oblikovane v Fordovem tehnološkem centru v Kölnu v Nemčiji. Evropske focuse bodo izdelovali v tovarni Saarlouis, v Nemčiji, na Kitajskem pa bodo izdelovali limuzinsko različico za lokalni trg in ZDA.
Avto bo najprej na prodaj letos v Evropi in na Kitajskem.
Tehnološki posebnež
Sistem polavtonomne vožnje je v focusu združen v paketu Co-Pilot360. Hitrost, usmerjanje v sredino voznega pasu pomagajo pri vožnji v zgoščenem prometu ter vzdrževanje razdalje do vozila spredaj so nadzorovani s pomočjo aktivnega prilagodljivega tempomata, ki sodeluje tudi s sistemi za prepoznavanje prometnih znakov in jim prilagaja hitrost, v gneči pa sam zavira do zaustavitve in potem spet spelje. Aktivni parkirni pomočnik omogoča povsem avtomatizirane parkirne manevre s pritiskom na gumb.
Voznik lahko celo prilagaja odzivnost radarskega tempomata glede na izbiro voznega programa: športno, normalno, ekološko (možnost izbire voznih načinov je vključena v serijsko opremo). Del paketa Co-Pilot360 je tudi sistem prilagodljivih žarometov, ki glede na podatke kot je omejitev hitrosti ali konfiguracija ceste (mesto, podeželje) prilagajajo moč in dolžino snopa svetlobe.
Pri Fordu so z novo obliko, ki se zgleduje po fiesti, želeli poudariti dinamično plat vozila. V primerjavi s predhodnikom so vetrobransko steklo pomaknili nekoliko nazaj in podaljšali pokrov motorja, s čimer so zagotovili bolj športen videz.
K športnemu dizajnu prispevajo tudi vidnejši loki blatnikov pri zadnjih kolesih in dvojna izpušna cev na na zadnjem delu nekaterih različic.
Posebno pozornost so namenili oblikovanju kabine, ki je zasnovana po t. i. metodi "lebdeče" zasnove s prostostoječim zaslonom večpredstavnega sistema, ki meri do 8-palcev, kar smo navajeni pri modelih višjega cenovnega razreda. Focusu so namenili nov vgrajeni modem FordPass Connect za povezave med vožnjo in tretjo generacijo večpredstavnostnega sistema Sync, ki omogočata povečanje ali zmanjšanje slike, povezavo z internetom, enostavno pretakanje glasbe z mobilnih naprav ... S posebno aplikacijo na mobilnem telefonu lahko lastnik preverja informacije o avtomobilu, vključno z ravnjo goriva in lokacijo vozila, ko je parkiran. Močno so zmanjšali število gumbov na armaturni plošči
Pri Fordu pravijo, da je avto zaradi nove platforme znotraj prostornejši, čeprav zunanje dimenzije ostajajo zelo podobne. So pa zato povečali medosno razdaljo.
Vzvojna togost je povečana za 20 odstotkov, pri Fordu navajajo tudi izolirano neodvisno zadnje vzmetenje, ki s četrto generacijo prvič nudi stalni nadzor blaženja. Fordovci so prepričani, da je vse našteto dovolj, da bo focus prav v vrhu v svojem razredu pri vozni dinamiki.
Evropski focus bo na voljo z 1.0-litrskim turbo trivaljnim bencinskim motorjem EcoBoost, in sicer v treh zmogljivih različicah. Na izbiro bosta tudi dva nova dizelska motorja, in sicer 1.5-litrski EcoBlue v dveh različicah in 2,0-litrski EcoBlue motor. Nov je tudi osemstopenjski samodejni menjalnik. Automotive News Europe piše tudi o 1,5-litrskem turbobencinskem motorju v dveh različicah.
ford je samo še en avto ki samo značko kupiš,nima nobene posebne kvalitete
Kopija Hyundaia i30
Gti je nedotakljiv, pa se lahko na trepalnice postavijo, ce hocejo.