Leta 2018 je Ford na ceste pripeljal kar nekaj pomembnih modelov, med drugimi tudi drugo generacijo malega SUV ford ecosport in fiesto v različici active. Active je oznaka za robustnejše izvedenke Fordovih klasik z nekoliko dvignjeno karoserijo, zaščitnimi elementi karoserije in prilagojenim delovanjem pogonskih sklopov za boljši oprijem in vožnjo izven utrjenih poti.
Po fiesti so zdaj pri Fordu na slovenske ceste zapeljali že drugega predstavnika družine active. To je focus active, ki mu bo prav kmalu sledila še najmanjši ka+ active.
Na zunaj focusa active od preostalih focusov, na primer ST ali titanium, ne bo težko ločiti, saj so mu nadeli prepoznavno masko, strešne nosilce, sijajne srebrne obloge podvozja spredaj in zadaj, obrobe na blatniku, ki se vlečejo čez bok, unikatna so tudi platišča v izmeri 17-palcev. Focus active si je znotraj družine focus izboril še dve posebni barvi, oranžno in belo.
Tudi v potniški kabini je poudarjena robustnost. Notranjost je sicer podobna kot pri preostalih izvedenkah, ima pa terenski focus posebne kromane dodatke in oblazinjenje, bolj trpežne materiale, na primer delno usnjene sedeže, prepoznali pa ga boste tudi po modrih vsadkih ali dodatkih, kot so šivi ali vzorci na sedežih in preprogah …
Serijsko prinaša led meglenke in za tri centimetre dvignjeno podvozje, kar je značilnost active modelov. Njegova posebnost sta, poleg treh standardnih voznih programov (Eco, Normal in Sport), še dva dodatna - "trail" in "slippery" za vožnjo po spolzkem terenu, blatu ali makadamu, kjer je ESC prilagojen tako, da omogoča počasnejši odziv stopalke za plin, da omogoči boljši oprijem s podlago. Posebna je tudi konfiguracija podvozja, z neodvisnim vzmetenjem.
Na voljo je kot karavan ali petvratna kombilimuzina. Ponudba motorjev obsega tri bencinske motorje, 1,0- in 1,5-litrske bencinske motorje EcoBoost z močjo od 92 kilovatov (125 KM) do 134 kilovatov (182 KM) ter Fordova 1,5- in 2,0-litrska dizelska motorja EcoBlue z močjo od 70 kilovatov do 110 kilovatov (150 KM), ki jih lahko dopolnjujeta šeststopenjski ročni ali osemstopenjski samodejni menjalnik z vrtljivim gumbom.
Za petvratno izvedenko focus active z osnovnim bencinskim motorjem in ročnim šeststopenjskim menjalnikom je treba odšteti 22.720 evrov, brez vključenega popusta v višini 1.500 evrov. Za samodejni osemstopenjski menjalnik je treba doplačati 2.000 evrov. Osnovni dizel v kombinaciji z ročnim menjalnikom stane 24.610 evrov oziroma 23.110 evrov s popustom.
Moja je vozila Fiesto 1,4 pa ji je trošila 7,5-8,5 litra na 100 kilometrov!! Takrat sem si obljubil NIKOLI več Forda pri hiši!!
Ja, ko sem prišel pogledat novega focusa so trgovci dejali da je z nizkimi cenami končano. Vredu, pa jih imejte v skladišču. Danes je robe na tržišču...
Mhm, huda pa jhika na Summit Motors, Prodaja Fordov upadla za skoraj 25% v 2018 izkljucno zaradi lakomnosti uvoznika. Moja vozi Fiesto, avtomatik, ecoboost Titanium. Soliden avtomobilcek za 14 jurjev, menjalnik in motor izvrstna. Zdaj nov model enake konfiguracije stane… ...prikaži veče 18.000. Na cesti odkar je prisla, poleti 2017 videl eno samo.